World Class, reteaua cu 30 de centre de fitness in Romania si cel mai mare operator de piscine din tara, se va extinde in 2018 cu trei cluburi noi: unul in zona de sud-est a Capitalei, in Bucuresti Mall, cel din Afi Tech Park, recent anuntat si o noua locatie emblematica in centrul orasului Cluj-Napoca, World Class Record Park. Noul club World Class din Cluj va acoperi o arie de 2.500 de mp si va deveni un spatiu pentru antrenamente si recuperare.

"Anul acesta, in iunie, am inaugurat Pure Health & Fitness center in AFI Cotroceni, in Bucuresti, acesta fiind cel mai recent club deschis pentru membri. Pentru 2018, avem deja toate detaliile pregatite pentru a lansa noi cluburi in Bucuresti (Bucuresti Mall si Afi Tech Park) si inca unul in Cluj-Napoca. Ne dorim sa crestem si sa ne dezvoltam astfel incat sa observam un trend pozitiv in practicarea sportului printre romani. Conform celor mai recente date din Eurobarometru, acestia se afla pe ultimul loc in Uniunea Europeana atunci cand vine vorba despre activitatile fizice. Doar patru din 100 de romani merg la sala, in timp ce 7,5% cu varste de peste 18 ani fac sport sau merg pe bicicleta cel putin doua ore pe saptamana ca o activitate de recreere (media europeana este 30%)", a relatat Kent Orrgren, CEO World Class Romania, intr-un interviu acordat wall-street.ro.

World Class are in plan sa ajunga la 35 de cluburi in urmatorul an, iar in primul trimestru se va deschide noul centru din Bucuresti Mall dupa care va urma deschiderea centrului de sanatate si fitness din Cluj-Napoca.

"Venitul nostru pentru 2016 a fost de 20 de milioane de euro, un numar mai mare cu 15% fata de anul precedent. Cu o investitie de peste 5 milioane de euro in 2016 pentru trei cluburi noi si modernizarea a noua centre de sanatate si fitness existente, am ajuns la 55.000 de membri in noiembrie 2017, ceea ce inseamna o crestere cu 70% fata de aceeasi perioada a anului trecut", a mentionat CEO-ul World Class Romania.

Planurile de viitor ale retelei World Class Romania

"In plus fata de extinderea retelei noastre si atingerea unui numar de 35 de cluburi active in urmatorul an, investim constant in dezvoltarea profesionala a angajatilor nostri pentru a imbunatati si oferi servicii pentru un stil de viata sanatos. Luand in considerare cererea in continua crestere pentru antrenori personali, avem in plan sa investim chiar mai mult in acest segment", a precizat Kent Orrgren.

In topul celor mai vizitate cluburi sunt World Class Downtown, Mega Mall in Bucuresti si Iulius in Cluj. Totodata, compania a sesizat faptul ca proximitatea joaca un rol important in atragerea de noi membri, acesta fiind si motivul pentru care noile cluburi vor fi deschise in zone circulate, langa locurile unde oamenii locuiesc sau muncesc. Proiectul World Class AFI Tech Park, ce deserveste o noua arie de cladiri de birouri din Bucuresti, este localizat intre doua artere de trafic, Bulevardul Progresului si Bulevardul Tudor Vladimirescu. Pozitionarea acestui centru va permite un acces mai facil.

Reteaua de centre de fitness are peste 55.000 de membri activi, iar ponderea de membri corporate versus cei privati este de 40-60% si se observa un interes crescut al comunitatilor corporate pentru sanatatea si stilul de viata al angajatilor.

"Astazi, suntem martorii unei transformari care, din pacate, ne face sa devenim din ce in ce mai inactivi si vulnerabili la stres. Acest lucru determina mai multe cazuri de imbolnavire si o rata mai redusa de productivitate si eficienta. Unul dintre obiectivele principale ale companiei este sa educe si sa inspire oamenii sa devina mai activi, mai des. De obicei, persoanele care participa la clase de group fitness sau lucreaza cu antrenorii personali sunt persoane care dedica mai mult timp sportului si care vor sa devina mai active. In orice caz, avem pregatite o serie de activitati special dezvoltate pentru cei care detin un abonament activ - incepand cu e-mailuri personalizate, abordare directa in cluburile noastre si oferte speciale sau beneficii suplimentare. Unul dintre beneficiile abonamentului corporate este ca angajatii au posibilitatea platii lunare, astfel incat pot veni la sala de sport in orice moment, pe parcursul anului", a spus CEO-ul World Class Romania.

Cum convingi oamenii sa faca sport pentru a avea un stil de viata sanatos?

La aceasta intrebare Kent Orrgren a raspuns astfel: "Viziunea si misiunea noastra este de a inspira cat mai multi oameni sa devina mai activi. Desfasuram numeroase actiuni pentru a raspandi mesajul mai departe, educand oamenii astfel incat sa poata fi constienti de importanta unui stil de viata sanatos si a unei rutine pe masura.

O metoda prin care ne dorim sa ii determinam pe oameni sa adopte o rutina sanatoasa este sa le asiguram programe de initiere cu antrenorii nostri personali, cu evaluari si masuratori si sa le prezentam membrilor programele personalizate, in functie de nevoile lor. De exemplu, a fi parte dintr-un program de group fitness aduce multe beneficii: iti ofera motivatie fiind inconjurat de oameni care au aceleasi obiective, executie corecta, pentru ca esti invatat cum sa efectuezi fiecare exercitiu in mod corect, avand in jurul tau oameni care te pot motiva prin puterea exemplului. Antrenamentele sunt intotdeauna mai placute atunci cand ai multi oameni alaturi.

Cred ca a fi activ ar trebui sa fie o componenta normala a vietii de zi cu zi. Avand o rutina sanatoasa, exista numeroase beneficii precum mai multa energie, mai multa productivitate, un corp si minte mai sanatoase".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri