Totul a inceput in Galati in 1997, cand Stefan Popa a infiintat prima sa companie in domeniul IT. Ulterior, antreprenorul a decis sa deschida si o divizie de GSM, care s-a extins la un moment dat la 17 magazine, iar inainte de criza numarul acestora s-a redus cu 5 magazine. Avand experienta in domeniul afacerilor in perioada de criza economica, Stefan Popa a decis sa deschida un business care nu va putea fi afectat de astfel de situatii.

“Ecuatia afacerii a fost urmatoarea: oamenii cu bani in criza nu dispar, oamenii nu sunt vesnic tineri si intotdeauna cei care tin la infatisarea lor isi vor dori sa arate bine. Si asa am decis in urma cu 5 ani sa demaram o afacere de la zero in domeniul beauty. Piata de beauty din Romania este in crestere si chiar captivanta, este un domeniu in care pot spune ca ne rasfatam clientii care isi permit”, a relatat pentru wall-street.ro Stefan Popa, CEO al retelei aBeauty Clinique.

aBeauty Clinique este o retea de clinici de estetica faciala si remodelare corporala cu 5 locatii: Galati, Brasov, Constanta, Bucuresti si Iasi, cea din urma fiind deschisa recent. Pentru a deschide o astfel de clinica este necesara o investitie intre 150.000 euro si 180.000 euro, in functie de spatiul ales.

“In principiu avem nevoie de circa 150.000 euro pentru a deschide o alta clinica, dar exista o variatie deoarece clinicile trebuie sa arate foarte bine si depinde foarte mult de stadiul in care preiei spatiul. De exemplu, daca gasim un spatiu de clasa A, investitia este mai mica, dar ne expunem la o chirie mai mare. Pot ajunge la o investitie si de 40.000 euro in amenajare, dar ar merita daca ar fi chiria mai mica. Deci, avem nevoie de 150.000-180.000 euro pentru a deschide o clinica la standardele pe care le vrem noi”, a precizat fondatorul Agress, grupul cu venituri de peste 16 milioane lei din care face parte aBeauty Clinique.

Retail jobs

povestea aBeauty Clinique

Anul acesta compania are in plan sa mai deschida o noua clinica proprie si sa se extinda prin franciza cu aproape 10 clinici in tara, 2 sau 3 din aceasta vor fi localizate in Bucuresti. Taxa de franciza este 17.000 euro, plus o redeventa lunara de 5%.

“Investitia cu siguranta o poti recupera si deja in al patrulea an poti fi pe profit. Sunt foarte multe saloane de infrumusetare care se deschid si multe care se inchid, dar detaliile fac diferenta. Cand am deschis in 2012 prima clinica in Galati am investit multi bani si ne-am dat seama ca avem nevoie de know-how in acest domeniu, nu doar spirit antreprenorial. Acum avem experienta si ii putem ajuta pe altii sa aiba propria lor clinica. Am invatat ca daca 3 saloane merg bine si doua merg prost, nu e de vina piata, trebuie sa facem asa incat si cele 2 saloane sa mearga la fel de bine”, a spus Stefan Popa.

Citeste si:
DentalMed a investit două milioane de euro într-o nouă clinică în...
DentalMed a investit două...

povestea francizei aBeauty Clinique

Cat despre venituri, reteaua de clinici a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 5,1 miliaone lei si estimeaza ca anul acesta va creste cu 20%.

Totodata, Stefan Popa a observat ca in domeniul beauty o afacere nu este liniara, pe masura ce trece timpul, numarul clientilor creste sau scade rapid, pentru ca aceste servicii se bazeaza pe incredere. Anul trecut, pragul mediu de incasari pe clinici era intre 80.000 si 90.000 lei pe luna, iar anul acesta incasarile au crescut pana la 150.000 lei pe luna. Bonul mediu in cadrul clinicilor de infrumusetare este in jur de 800 euro, acesta presupunand un pachet cu mai multe sedinte.

“Daca pentru un calculator gasesti o solutie si cu acea solutie rezolvi si celelalte calculatoare care au aceeasi problema, intr-o clinica nu e la fel. Aici tratamentele difera de la client la client si trebuie sa fim foarte atenti. Initial am vrut sa fie un business bazat pe tehnologie, dar tot depinzi de oameni si atunci facem training-uri pentru angajati (in jur de 30 de angajati in toata reteaua de clinici)”, a mai spus antreprenorul.

Citeste si:
Sempasi se extinde la nivel internațional după o investiție de...
Sempasi, producătorul...

Planurile de viitor ale companiei cuprind extinderea in urmatorii ani in orasele Timisoara, Cluj, Pitesti, Craiova, Ploiesti, Sibiu si piete din afara.

povestea aBeauty Clinique

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri