Reteaua de clinici de estetica faciala si remodelare aBeauty Clinique, parte din grupul Agress, a inregistrat o crestere de aproape 33% in 2018 fata de 2017, ajungand la o cifra de afaceri de 1,65 milioane de euro. Pentru ca afacerile din domeniul beauty merg bine, grupul a decis sa lanseze un nou concept de saloane de infrumusetare.

“Anul 2018 a fost un an bun, multa munca, dar bun. Am crescut cu 32,7% fata de 2017 si am ajuns la 1,65 miloane euro si un profit brut de aproximativ 340.000 euro. Totodata, din punct de vedere strategic, grupul Agress a mai dezvoltat conceptul Glass - beauty house, care inseamna un salon premium de frizerie, coafura, make-up, unghii si alte servicii de infrumusetare. Vrem prin aceasta strategie sa definim un hub de beauty pentru clientii nostrii premium. Este o provocare mare si speram ca anul acesta vom dezvolta ecuatia de franciza si pentru acest concept”, a precizat Stefan Popa, CEO al retelei aBeauty Clinique, intr-un interviu acordat wall-street.ro.

Pana acum, compania a investit pentru conceptul Glass in jur de 70.000 de euro, insa aceasta nu este forma finala, nici a investitiei si, probabil, nici a serviciilor initiale.

aBeauty Clinique este o retea de clinici de estetica faciala si remodelare corporala cu 5 locatii proprii: Galati, Brasov, Constanta, Bucuresti, Iasi si o locatie deschisa prin sistemul de franciza in Timisoara.

Prima franciza aBeauty Clinique deschisa la Timisoara

In vara anului trecut, compania a semnat prima franciza in Timisoara, iar in doua luni aceasta a fost gata de deschidere.

“Eu am jucat rolul de manager de proiect pe deschidere, partenerii din Timisoara s-au ocupat de amenajare si la inceputul lui octombrie am facut mercantizarea spatiului. In cazul francizelor este simplu: ei vad spatiul, fac propuneri de compartimentare astfel incat fluxul clientilor in spatiu sa fie optim si sa respectam valorile brandului - intimitatea, de exemplu.

Legat de deschiderea orasului Timisoara catre aBeauty - am ramas impresionat. La inceput am dat un teasing in online si am spus ca venim. Interesant a fost ca am primit peste 70 de CV-uri doar dintr-un simplu anunt si am reusit sa formam echipa. Acum, echipa este in plin training si in curand vom face deschiderea oficiala”, a spus Stefan Popa.

Pentru anul acesta, compania are in plan deschiderea a cel putin doua clinici prin sistemul de franciza, in functie de cerinta, si o locatie proprie in Bucuresti.

“Piata creste, apetitul clientilor pentru servicii de infrumusetare profesioniste creste. Creste inclusiv la nivel mondial, cu atat mai mult in Romania, care are de recuperat si in acest domeniu fata de tarile vestice. Vrem sa acoperim toate marile orase din Romania si anul acesta vom analiza si orase din afara tarii. Francize putem deschide in Bucuresti inca 4-5, in Cluj, Sibiu, Oradea, Arad, Craiova, Ploiesti, Bacau, Suceava, Alba Iulia si Targu-Mures - orase cu peste 100.000 locuitori”, a mai spus Stefan Popa.

In 2019, aBeauty Clinique estimeaza o crestere de 30% a veniturilor din clinici comparativ cu cele din 2018, fara a lua in calcul extinderea pe piete noi. Cat despre cifra de afaceri, compania vrea sa depaseasca 2 milioane de euro anul acesta.

Francizele aBeauty Clinique, (clinica estetica)

Povestea retelei aBeauty Clinique si drumul pana la extinderea prin francizare

Totul a inceput in Galati in 1997, cand Stefan Popa a infiintat prima sa companie in domeniul IT. Ulterior, antreprenorul a decis sa deschida si o divizie de GSM, care s-a extins la un moment dat la 17 magazine, iar inainte de criza numarul acestora s-a redus cu 5 magazine. Avand experienta in domeniul afacerilor in perioada de criza economica, Stefan Popa a decis sa deschida un business care nu va putea fi afectat de astfel de situatii.

Citeste AICI povestea integrala a retelei aBeauty Clinique.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri