Retailerul deschide maine, 31 ianuarie 2018, un magazin nou la Buzau, al 118-lea al retelei sale din Romania si creeaza 100 de locuri de munca. Acesta este al doilea magazin inaugurat in Romania in 2018 de catre Kaufland, dupa cel de la Satu Mare, deschis pe 24 ianuarie, de ziua Micii Uniri. Kaufland are, pentru acest an, un buget de investitii de 200 de milioane de euro, dublu fata de 2017, potrivit declaratiilor acordate wall-street.ro, in decembrie, de catre Valer Hancas, director Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Kaufland Romania deschide miercuri, 31 ianuarie, un nou magazin in Buzau, acesta fiind cel de-al doilea din oras. Astfel, la nivel national, Kaufland ajunge la o retea de 118 hipermarketuri in Romania. Prin deschiderea acestui nou magazin, compania creeaza peste 100 de noi locuri de munca in Buzau. Cel mai mare angajator din retailul local are, in total, peste 15.000 de angajati.

Noul hipermarket este situat pe Bulevardul Unirii, nr. 1, iar programul de lucru este de la 7.30 la 22.00 de luni pana sambata, iar duminica de la ora 8:00 la 20:00. Suprafata de vanzare este de 2.380 metri patrati, iar suprafata totala masoara 4.600 metri patrati. Parcarea ofera 203 de locuri pentru masini si este prevazuta si cu rasteluri pentru biciclete.

Galeria comerciala din incinta magazinului cuprinde urmatoarele spatii concesionate: farmacie Sensiblu, bancomat BCR, pizzerie, punct Tabac Xpress. De asemenea, Kaufland pune la dispozitia clientilor si un punct Grill. Magazinul din Buzau beneficiaza de conceptul nou de design, implementat recent de Kaufland Romania in cadrul procesului national de modernizare a retelei. Hipermarketul functioneaza folosind tehnologii verzi, avand integrata o instalatie de incalzire ecologica, un sistem care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediu.

Kaufland, Valer Hancas, Kaufland Romania, magazine, hipermarket

”2017 a fost un an bun, in care ne-am consolidat pozitia de lideri pe piata de retail din Romania. Ne dorim sa ne mentinem o dinamica pozitiva in expansiune, mai este loc pe piata, si de aceea vom tine apasata pedala de acceleratie si in perioada urmatoare. In exercitiul urmator vom deschide 10 noi magazine si vom continua investitiile in modernizari. Pentru 2018 am alocat 200 de milioane de euro pentru expansiune si modernizari, un buget dublu fata de anul anterior”, declara, Valer Hancas, Director Corporate Affairs & Comunicare Kaufland Romania, in decembrie 2017, pentru wall-street.ro.

Ce a facut Kaufland in 2017?

In 2017, printre momentele importante din evolutia Kaufland Romania se numara finalizarea unei importante etape de modernizare a magazinelor din retea, mai ales in contextul reinnoirii identitatii vizuale a companiei. La nivel de companie, o alta borna pentru Kaufland a fost proiectul Gradinescu, in care acoperisurile, parcarile si exteriorul magazinelor au fost transformate in gradini urbane pentru comunitate. Astfel, au fost amenajate spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite si ingrijite de catre oricine doreste sa adopte o parcela.

Este important de mentionat ca retailerul Kaufland Romania a continuat in 2017 dezvoltarea sortimentului de produse locale de la raft. In acest sens, Kaufland a inaugurat Raftul Romanesc, program national pentru carne de porc 100% romaneasca, in parteneriat cu Cooperativa Agricola „Tara Mea” si cu sprijinul Comisiei pentru Agricultura, Silvicultura si al Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri