Gerocossen, unul dintre cei mai mari produactori romani de produse cosmetice, a incheiat anul 2017 cu o crestere de 25% a cifrei de afaceri fata de 2016, ajungand la 14,5 milioane de lei. Pe trend ascendent au fost si exporturile, iar planurile companiei pentru 2018 includ diversificarea pietelor de desfacere externe, precum si lansarea unor noi game de produse.

Alaturi de cifra de afaceri, exporturile au cunoscut cea mai mare crestere pentru Gerocossen in 2017. Cu peste 30% mai multe produse au fost livrate catre piete externe, printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova si Ungaria.

Pentru 2018 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, precum si dezvoltarea exporturilor pe noi piete, generand o crestere de pana la 25%.

In 2018 compania planuieste sa lanseze noi game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale si uleiuri), sampoane colorante fara amoniac si oxidant, precum si doua game noi cu ingrediente naturale dedicate ingrijirii tenului si parului.

Gerocossen este o companie romaneasca, infiintata acum aproape 30 de ani de catre trei antreprenori locali: Stanca Cismaru, Elvira Sas si Radu Aurel Bogdan, cu background in industria cosmetica. Cei trei au imbinat know-how-ul si noile tehnologii si au creat astfel unul dintre primele branduri autohtone pentru produse de infrumusetare. Produsele realizate in fabrica din Pipera sunt comercializate in hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, retele de farmacii si plafaruri, precum si in magazinul online dedicat.

Citeste si:
Topul celor mai mari producatori romani de cosmetice
Topul celor mai mari...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Piata cosmeticelor, la 2 miliarde euro in 2019. Topul jucatorilor