Noul magazin Profihairshop, al doilea magazin din Timisoara dupa cel operational in Shopping City Timisoara, va aduce timisorenilor game de ingrijire profesionala a parului si corpului, precum si o echipa de consilieri, care poate oferi sfaturi personalizate in alegerea produselor potrivite diverselor tipuri de par si culori.

“Profihairshop intra in etapa maturitatii de business pe piata din Romania, iar prioritatile noastre de extindere anul acesta vizeaza orasele mari din tara, unde urmarim sa ne consolidam si extindem prezenta cu noi magazine, fidele conceptului nostru de spatii mici si eficiente de vanzare, cu o pozitionare buna. Pe langa Timisoara, am deschis pana acum cate o a doua unitate in Cluj Napoca si Constanta si estimam si aici o evolutie la fel de buna”, a spus Klaus Reisenauer, partener in cadrul Profihairshop.

Profihairshop, care aniverseaza 9 ani de prezenta pe piata din Romania, isi va concentra eforturile pe termen scurt catre extinderea prezentei cu magazine, dar si catre zona de online, avand in vedere ca aceasta este modalitatea preferata de cumparaturi a clientilor care si-au stabilit deja preferintele in materie de produse de ingrijire.

“Pe langa extinderea retelei de magazine, anul acesta eforturile noastre se concentreaza si catre asigurarea pentru clientii nostri a unui traseu unitar, fie ca vorbim de interactiunea cu magazinele noastre stationare, fie ca vorbim de experienta cumparaturilor online. Clientii nostri regasesc aceleasi game de produse si promotii in toate magazinele si online, iar acest lucru, alaturi de serviciile de customer care si consultanta personalizata, sunt cativa dintre factorii care ne pozitioneaza in topul preferintelor acestora,” a adaugat Cristina Fleaca, partener in cadrul Profihairshop.

Oferta Profihairshop include peste 50 de game de produse profesionale de ingrijire a parului si corpului pentru femei si barbati. Pe langa branduri cunoscute consumatorilor, precum L’Oreal, Wella System Professional, Nioxin, Joico, Londa, Morrocanoil, Tigi, Profihairshop propune si cateva branduri exclusive, din categoria premium, precum Alama, Cameo, JOC, Lakme, Oro del Marocco Oro di Luce, Oro Therapy, pentru ingrijirea parului, sau brandul Aphrodite, pentru ingrijirea corpului. Oferta Profihairshop cuprinde si produse de machiaj, accesorii pentru par, aparate electrice profesionale pentru coafat si produse de cosmetica si unghii.

Profihairshop, vanzari in...
Citeste si: Profihairshop, vanzari in crestere in 2016 si extindere dubla in 4 ani

Lansat in 2009, Profihairshop are in prezent o retea de 27 de magazine in cele mai importante orase din tara. Oferta companiei include in prezent peste 2.000 produse comercializate de 50 branduri: de la produse pentru ingrijirea parului, styling, cosmetica, produse pentru manichiura-pedichiura, pana la accesorii pentru par si aparate electrice profesionale pentru coafat.