Retailerul specializat in comercializarea de produse profesionale pentru ingrijirea parului si corpului Profihairshop incepe expansiunea in anul 2018 cu deschiderea celui de-al doilea magazin al sau din Timisoara, in cadrul centrului comercial Iulius Mall. Noua unitate, lansata cu o investitie de circa 70.000 Euro, va fi inaugurata in data de 15 mai.

Noul magazin Profihairshop, al doilea magazin din Timisoara dupa cel operational in Shopping City Timisoara, va aduce timisorenilor game de ingrijire profesionala a parului si corpului, precum si o echipa de consilieri, care poate oferi sfaturi personalizate in alegerea produselor potrivite diverselor tipuri de par si culori.

“Profihairshop intra in etapa maturitatii de business pe piata din Romania, iar prioritatile noastre de extindere anul acesta vizeaza orasele mari din tara, unde urmarim sa ne consolidam si extindem prezenta cu noi magazine, fidele conceptului nostru de spatii mici si eficiente de vanzare, cu o pozitionare buna. Pe langa Timisoara, am deschis pana acum cate o a doua unitate in Cluj Napoca si Constanta si estimam si aici o evolutie la fel de buna”, a spus Klaus Reisenauer, partener in cadrul Profihairshop.

Profihairshop, care aniverseaza 9 ani de prezenta pe piata din Romania, isi va concentra eforturile pe termen scurt catre extinderea prezentei cu magazine, dar si catre zona de online, avand in vedere ca aceasta este modalitatea preferata de cumparaturi a clientilor care si-au stabilit deja preferintele in materie de produse de ingrijire.

“Pe langa extinderea retelei de magazine, anul acesta eforturile noastre se concentreaza si catre asigurarea pentru clientii nostri a unui traseu unitar, fie ca vorbim de interactiunea cu magazinele noastre stationare, fie ca vorbim de experienta cumparaturilor online. Clientii nostri regasesc aceleasi game de produse si promotii in toate magazinele si online, iar acest lucru, alaturi de serviciile de customer care si consultanta personalizata, sunt cativa dintre factorii care ne pozitioneaza in topul preferintelor acestora,” a adaugat Cristina Fleaca, partener in cadrul Profihairshop.

Oferta Profihairshop include peste 50 de game de produse profesionale de ingrijire a parului si corpului pentru femei si barbati. Pe langa branduri cunoscute consumatorilor, precum L’Oreal, Wella System Professional, Nioxin, Joico, Londa, Morrocanoil, Tigi, Profihairshop propune si cateva branduri exclusive, din categoria premium, precum Alama, Cameo, JOC, Lakme, Oro del Marocco Oro di Luce, Oro Therapy, pentru ingrijirea parului, sau brandul Aphrodite, pentru ingrijirea corpului. Oferta Profihairshop cuprinde si produse de machiaj, accesorii pentru par, aparate electrice profesionale pentru coafat si produse de cosmetica si unghii.

Lansat in 2009, Profihairshop are in prezent o retea de 27 de magazine in cele mai importante orase din tara. Oferta companiei include in prezent peste 2.000 produse comercializate de 50 branduri: de la produse pentru ingrijirea parului, styling, cosmetica, produse pentru manichiura-pedichiura, pana la accesorii pentru par si aparate electrice profesionale pentru coafat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri