Profihairshop, retailerul specializat in comercializarea de produse profesionale pentru ingrijirea parului si corpului, deschide luna aceasta cel de-al doilea magazin al sau din Iasi si al 28-lea al retelei, in cadrul centrului comercial Iulius Mall. Aceasta noua deschidere duce investitiile totale ale companiei in Iasi la circa 120.000 de euro.

Noul magazin Profihairshop, in suprafata de 60 mp, aduce iesenilor gamele preferate de ingrijire profesionala a parului si corpului, precum si o echipa de consilieri, care le va oferi sfaturi personalizate in alegerea produselor potrivite diverselor tipuri si culori de par.

“Pentru anul acesta avem in plan un numar total de circa 4 deschideri de magazine, dintre care cele din Timisoara si Iasi au constituit prioritatile pentru prima jumatate a anului. Pentru urmatoarea noastra deschidere din an ne vom orienta catre Oradea, unde vom lansa un magazin in cadrul strip mall-ului Prima Shops. Produsele cosmetice profesionale de ingrijire a parului continua sa reprezinte cca 5-7% din totalul pietei de ingrijire personala, comparativ cu peste 15% in alte tari europene, iar aceste procente ne ofera o imagine despre potentialul de dezvoltare al brandului Profihairshop", a precizat Klaus Reisenauer, partener in cadrul Profihairshop.

Topul celor mai cautate categorii de produse din portofoliul Profihairshop include produsele de ingrijire pentru par (sampoane, balsamuri, masti-tratament, uleiuri de par), cele de styling si vopsele, urmate de produse pentru unghii, cosmetica si accesorii de par. In momentul de fata consumatorii sunt preponderent femei - in proportie de 85%, din segmentul de varsta 20 - 50 ani, insa procentul consumatorilor barbati este in crestere.

“Pe langa lansarea de noi magazine, anul acesta am avut ca obiectiv si o extindere a gamelor de produse comercializate. Una dintre tendintele pe care le-am inclus in strategia noastra de achizitii vine sa sustina o categorie din ce in ce mai mare de clienti ce sunt in cautare de produse vegane sau bio, obtinute pe baza de ingrediente naturale si uleiuri hidratante. Pe langa aceste game, continuam sa aducem in portofoliul nostru noutatile lansate de brandurile internationale preferate de romani si sa testam noi branduri pe care le reprezentam in exclusivitate. Ca urmare a feedback-ului pietei, ponderea celor din urma se apropie de 30% din portofoliul nostru”, a adaugat Cristina Fleaca, partener in cadrul Profihairshop.

Citeste si:
Afacerea din domeniul beauty care vinde produse de patru milioane euro
Dupa imobiliare, se extinde...

Oferta Profihairshop include peste 50 de game de produse profesionale de ingrijire a parului si corpului pentru femei si barbati. Pe langa branduri cunoscute consumatorilor, precum L’Oreal, Wella System Professional, Nioxin, Joico, Londa, Morrocanoil, Tigi, Profihairshop propune si cateva branduri exclusive, din categoria premium, precum Alama, Cameo, JOC, Lakme, Oro del Marocco Oro di Luce, Oro Therapy, pentru ingrijirea parului, sau brandul Aphrodite, pentru ingrijirea corpului. Oferta Profihairshop cuprinde si produse de machiaj, accesorii pentru par, aparate electrice profesionale pentru coafat si produse de cosmetica si unghii.

Profihairshop a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de peste 29 milioane lei si are in prezent peste 150 de angajati la nivel national.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Profihairshop, despre vanzarile de produse profesionale de coafura