„Asistam in ultimii ani la o evolutie pozitiva a segmentului de piata reprezentat de RASCI, ca urmare a diversitatii de produse disponibile, a dezvoltarii de produse noi, a eficientei sporite a acestora, cat si a interesului crescut al consumatorilor si pacientilor pentru mentinerea starii lor de sanatate", spune Diana Mereu, director executiv RASCI.

In ciuda fluctuatiilor in cadrul fiecarei categorii de produse, atat la nivel de volum de vanzari, cat si in ceea ce priveste cota de piata, pozitia acestora in clasament este neschimbata in primul trimestru al anului 2018 fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Shutterstock / Pavel Kubarkov