Compania detinuta de sotii Arnella si Cristi Nechita-Rotta a inregistrat, anul trecut, exporturi in valoare de 24% din cifra de afaceri, care s-a ridicat la 20,2 milioane de euro. Valoarea exporturilor Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografica din Romania, cu o cota de 33% din piata interna, a crescut cu 10% in 2017 fata de 2016 si cu peste 6% in primele trei luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. La nivelul intregului an 2018, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 12% a exporturilor. In aceste conditii, in viitorul apropiat, Sunimprof Rottaprint are in plan deschiderea celui de-al treilea centru logistic din strainatate si al doilea din Germania, in Hamburg.

Conform reprezentantilor companiei, exporturile au insumat 24% din totalul cifrei de afaceri inregistrata in 2017 – veniturile s-au ridicat la nivelul de 20,2 milioane de euro – iar exporturi au fost facute in 14 tari din Europa, Asia si Statele Unite ale Americii. Tot anul trecut, numarul clientilor straini ai tipografiei romanesti a crescut cu circa 21%. Astfel, din cei 800 de clienti ai tipografiei flexografice de la Cluj, ponderea clientilor straini este, in prezent, de 15%.

In topul industriilor reprezentate de clientii straini ai Sunimprof Rottaprint se afla industria alimentara si cea chimica, in special produsele pentru ingrijirea casei. Cele mai solicitate produse pentru export din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele autoadezive, capacele din folie de aluminiu, folia cu bariera si etichetele shrink sleeve. Operatiunile desfasurate de companie in centrele logistice din afara tarii sunt de depozitare si ambalare, productia fiind realizata in exclusivitate in Romania.

Clientii din Romania ai companiei Sunimprof Rottaprint provin, cu preponderenta, din domeniul producatorilor de alimente si de bauturi, printre ei numarandu-se nume precum Friesland, Caroli, Aldis, Transavia, Albalact, Covalact sau Reinert. Sunimprof Rottaprint este o companie agreata de Lidl ca producator de tipar si lucreaza si cu alti retaileri pentru marcile proprii sau pentru furnizorii lor. Compania lucreaza si cu clienti de dimensiuni mai mici, pentru ca de etichete au nevoie toate firmele, asa cum spun sotii Nechita-Rotta, care considera ca proiectele care sunt in prezent in desfasurare vor aduce cresteri mai mari ale cifrelor de afaceri anuale decat pana acum.

Cristi Nechita-Rotta, Sunimprof Rottaprint, exporturi, tipografie

„Unul dintre obiectivele noastre este sa fim cei mai buni atat din Romania, cat si din Europa. Acest lucru este validat de cresterea pe care o inregistram de la un an la altul in ceea ce priveste exporturile. Din ce in ce mai multi clienti straini apeleaza la serviciile noastre, fapt pentru care vom continua investitiile in tehnologizare si avem in plan deschiderea celui de-al doilea centru logistic din Germania”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Sunimprof Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografica producatoare de etichete autoadezive din Romania. Cu o experienta de 27 ani, compania cu sediul in Apahida, judetul Cluj, detine in prezent patru centre logistice in Romania: Timisoara, Brasov, Ilfov, Pascani si 2 centre logistice in Ungaria (Budapesta) si Germania (Karlsruhe), in care lucreaza peste 250 de angajati.

Compania Sunimprof Rottaprint, fondata in 1991, detine o cota de piata de 33% in segmentul tipografiei flexografice si vizeaza cresteri ale cifrei de afaceri din activitatile din afara Romaniei. Cu venituri de 20,2 milioane de euro in 2017 si cu estimari de crestere de 10% pentru acest an, compania fondata de Arnella si Cristi Nechita-Rotta in 1991 vrea sa ajunga la afaceri de 40 de milioane de euro pana in 2021.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri