Activitatea Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografica producatoare de etichete autoadezive si ambalaje flexibile din Romania, a insumat in 2018 circa 126 milioane de metri liniari printati, in crestere cu 8% fata de anul precedent. Tot anul trecut, pentru cele 10.800 de tone de produse livrate catre clienti, Sunimprof Rottaprint a folosit peste 106.700 kg de cerneala. In ceea ce priveste culorile, compania a folosit in medie cinci culori pentru fiecare eticheta.

Anul 2018 a fost marcat de cateva tendinte in industria de etichetare. Potrivit reprezentantilor companiei, s-a constatat reducerea utilizarii formelor de tip bulina pentru anuntarea promotiilor, care pana acum erau inserate in eticheta autoadeziva, in favoarea formelor speciale ale etichetei care sa sugereze acest lucru.

In industria alimentara, brandurile partenere au optat din ce in ce mai mult pentru utilizarea folio, modalitate de innobilare cu folie in diferite culori precum auriu, caramiziu sau roz care se aplica pe eticheta fata de utilizarea unei culori din spectrul Pantone.

Un alt trend care a inceput sa prinda teren recent in industria alimentara este preferinta pentru „no label look” – imprimarea etichetei pe o folie transparenta, preferata pana acum mai ales de clientii din industria cosmetica. De asemenea, autocolantul argintiu colorat in masa, a fost un material cerut din ce in ce mai des de clientii Sunimprof Rottaprint, in special pentru productia etichetelor si ambalajelor pentru suplimente alimentare, miere, preparate din carne, cosmetice sau vinuri.

Utilizarea etichetelor autoadezive pe suport reciclabil s-a situat pe un trend ascendent si anul trecut, linerul PET fiind un material din ce in ce mai solicitat in Romania, in contextul preocuparii crescute a companiilor fata de mediu. Potrivit Sunimprof Rottaprint, acest tip de tehnologie creste productivitatea procesului de etichetare, linerul PET fiind mai subtire si mai rezistent comparativ cu hartia siliconata folosita ca suport obisnuit.

Sistemul Coca-Cola din...
Citeste si: Coca-Cola investeste 11 milioane de euro in fabrica din Poiana Negrii

„Masurand productia iesita pe poarta fabricii noastre in 2018, am putea face ocolul Pamantului de cel putin trei ori, prin cele 126 de milioane de metri liniari printati. Tot anul trecut, am putut observa cateva tendinte noi in randul solicitarilor clientilor nostri, mai ales din industria alimentara, a cosmeticelor sau a vinurilor. De exemplu, pentru cele din urma constatam o crestere semnificativa a decupajelor realizate in eticheta. Totodata, am constatat cu bucurie preocuparea clientilor nostri pentru mediu, prin cresterea comenzilor pentru etichetele pe suport reciclabil, liner PET, material ce poate fi folosit cu succes in orice industrie”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Sunimprof Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografica producatoare de etichete autoadezive si ambalaje flexibile din Romania. Cu o experienta de 28 ani, compania cu sediul in Apahida, jud. Cluj, detine in prezent 4 centre logistice in Romania: Timisoara, Brasov, Ilfov, Pascani si 2 centre logistice in Ungaria si Germania, in care lucreaza peste 250 de angajati. In 2018, Sunimprof Rottaprint a livrat produse in 11 tari din Europa, Asia si Statele Unite ale Americii.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Producatorul de cafea Lavazza, crestere solida in 2018