Proiectul The Home a inceput in 2014, din pasiunea Corinei Pascal pentru designul de interior si arta. Dupa ce a descoperit ce ii place sa faca, a inceput sa viziteze targuri de profil si sa vada cum se imbina arta, natura, confortul, relaxarea si functionalitatea, apoi a deschis un site unde sunt prezentate produse de mobilier scandinav.

Corina Pascal caracterizeaza stilul scandinav de mobilier prin minimalism, simplitate si functionalitate, atribute despre care spune ca sunt din ce in ce mai cautate de romani. „Desi stilul scandinav domina in design-ul produselor pe care le gasiti la noi, gama de produse a fost diversificata pe parcurs si ne propunem sa continuam aceasta diversificare”, adauga ea.

Desi vanzarile in online mergeau din ce in ce mai bine, initiativa de a deshide un magazin fizic a venit din nevoia de a oferi clientilor posibilitatea de a vedea produsele dorite si de a sugera modalitati de combinare a diferitelor piese de mobilier si decoratiuni.

Astfel, primul magazin a fost deschis in 2015 intr-un spatiu micut dintr-o casa de pe strada Caderea Bastiliei. In mai putin de un an, spatiul a devenit neincapator si au fost nevoiti sa mute magazinul intr-un spatiu mai mare din aceeasi zona, care sa permita sa expuna cat mai multe produse. In prezent este deschis al treilea magazin, diferit de primele doua ca stil, situandu-se intr-o fosta fabrica din centrul Bucurestiului.

Cosmetic Plant estimeaza o...
Citeste si: Cosmetic Plant estimeaza afaceri in crestere cu 10% pentru 2018

Produsele expuse in The Home sunt importate direct de la producatori din tari precum Olanda, Danemarca, Suedia si Spania. In prezent, The Home colaboreaza cu peste 30 de producatori si furnizori, care asigura circa 10.000 de produse. Printre brandurile comercializate se numara Zuiver, Dutchbone, Normann Copenhagen, HK Living, Pols Potten, Menu, Ferm Living, House Doctor, Bloomingville, La Forma si Sebra.

The Home a colaborat punctual cu cativa romani, dar nu a fost dezvoltata inca nici o colaborare pe termen lung cu producatori sau designeri din Romania, dar sunt dornici sa incerce.

In momentul de fata lucreaza 10 persoane in echipa The Home. La inceput, echipa se ocupa de toate aspectele afacerii, dar erau prea multe activitati, asa ca au renuntat la o parte dintre ele pentru a se concentra pe dezvoltare. Acum, echipa este mult mai numeroasa, intrucat o parte din servicii precum marketing, contabilitate si o parte din serviciile de logistica sunt externalizate, iar Corina cauta, in continuare, sa isi extinda echipa.

Ca bani, au fost investiti initial circa 20.000 euro, dar sumele au crescut odata cu dezvoltarea afacerii. Primele sume au fost investite in dezvoltarea unui magazin online precum si intr-un stoc de marfa. Ca timp, Corina si o parte din colegii ei lucreaza, in medie, 10-12 ore/zi pentru acest proiect.

Ce vanzari au inregistrat cei...
Citeste si: Cat au vandut gigantii din fashion anul trecut in Romania

„Pe langa profitul reinvestit integral in fiecare an, am investit si din surse proprii sume importante pentru a dezvolta afacerea atat online cat si offline”, precizeaza Corina.

In 2017, The Home a avut vanzari de aproximativ 4 milioane de lei, iar anul acesta estimeaza o crestere de minimum 50% fata de anul trecut, dar si o crestere la capitolul brand awareness.

Cu toate ca vanzarile din offline au crescut in ultimul an, online-ul ramane canalul principal, iar valoarea unui bon este, in medie, de aproximativ 500-600 de lei.

Ca planuri de viitor, The Home ia in calcul posibilitatea de a extinde afacerea si in alte orase din tara. „Acest an reprezinta pentru noi un examen foarte serios de maturitate. Am crescut, ne-am extins, echipa este mai mare, volumul de munca este si el in consecinta asa ca ne dorim sa ne calibram cat mai bine astfel incat sa putem creste afacerea intr-un mod cat mai sanatos”, precizeaza Corina.

Ce masina prefera fiecare...
Citeste si: Cea mai vanduta masina in fiecare tara europeana in 2018

Sursa foto: Facebook The Home