Compania, cu sediul la Praga, în Republica Cehă, înregistra o cifră de afaceri de 55 de milioane euro în 2019, a crescut cu 10 procente în martie, față de previziunile inițiale.

„Este important pentru noi, în această perioadă critică, să ne aducem aportul în cât mai multe moduri posibil. În primul rând, pregătim pachete pe care le vom distribui în azile de bătrâni. În al doilea rând, am decis să comercializăm măști textile de protecție pe care le oferim la preț de achiziție, fără adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtării lor în strategia noastră de comunicare din social media”, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Inițial, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare declanșării pandemiei, tendința pieței fiind aceea de creștere pe zona alimentară și farmaceutică. Ulterior vânzările au depășit previziunile.

„Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziție. De aceea se concentrează pe locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, a adăugat Pavel Vopařil.

În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curățare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior și mobilierul.

Bonami a achiziționat cel mai mare stoc de produse de până acum: peste 25.000, cu expediere imediată și peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achiziționare. Prin comparație, un magazin mare tipic, cu mobilier și accesorii pentru casă, are mai puțin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie și cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.

Pe termen mediu, magazinul online va continua să își concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implică utilizarea mai multor canale de vânzare și comunicare, simultan.

Sursa foto: Unsplash