Potrivit estimarilor reprezentantilor companiei, cresterea afacerilor Cosmetic Plant va fi de aproximativ 10% in 2018, comparativ cu anul anterior, mentinandu-se, astfel, trendul ascendent din ultimii ani.

„Numarul produselor comercializate in anul 2017, dar si cifra de afaceri realizata ne demonstreaza inca o data ca business-ul nostru are o evolutie fireasca ce se datoreaza cresterii notorietatii brandului Cosmetic Plant atat pe piata traditionala, cat si in retailul modern, unde continuam listarile produselor noastre la noi parteneri, respectiv largim sortimentatia de produse la partenerii existenti", afirma Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Produsele destinate sezonului cald, populare in randul romanilor

Una dintre cele mai mari cresteri din ultimii doi ani a fost inregistrata de produsele de protectie solara si cele de ingrijire dupa plaja, vanzarile acestora crescand cu aproape 80% in aceasta perioada. De altfel, in sezonul de vara al anului trecut (iulie - august 2017), ponderea vanzarii produselor pentru plaja a reprezentat cca. 35% din totalul vanzarilor companiei.

"Un segment tot mai mare de consumatori este interesat de produse cosmetice vegane si ne bucura faptul ca putem sa satisfacem nevoile acestora, intrucat aproape 90% dintre produsele gamei pentru protectie solara sunt vegane", completeaza reprezentanta companiei.

Total PR depaseste o jumatate...
Citeste si: Total PR, afaceri de o jumatate de mil. euro si profit in crestere

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de produse cosmetice din Romania. Compania este prezenta la nivel national in retelele Auchan, Cora – Romania Hypermarche, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedia, diverse farmacii independente, Plafar si alte magazine naturiste din tara. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern in tari precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franta, Cipru etc.

In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 120 produse impartite in 18 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).