Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanti producatori locali de cosmetice, estimeaza pentru acest an un avans de cel putin 10% al afacerilor, pana la 2,2 mil. euro, mizand pe lansarea de noi produse si activitatile de export, anunta compania.

Cosmetic Plant a avut anul trecut o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, in crestere cu circa 20%, in timp ce volumul vanzarilor a depasit peste un milion de produse. Profitul a ajuns in 2015 la aproximativ 400.000 de euro.

”Evolutia pozitiva a business-ului a avut la baza mai multi factori printre care largirea retelei de distributie, intrarea in noi retele de hipermarketuri si marirea gamei sortimentale cu patru game noi –Miere, LiftUp, Galbenele BIO si Anticelulita. De asemenea, pe langa aceste aspecte, anul trecut am realizat si o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Totodata, compania a inregistrat anul trecut un avans de 170% al exporturilor, principalele piete de desfacere fiind Ungaria, Republica Moldova si Iordania. Produsele Cosmetic Plant mai sunt prezente in Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Liban si Austria.

”Extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si lansarea de noi produse, vor avea, cu siguranta, un impact pozitiv in business-ul companiei in acest an”, a completat Laszlo.

Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, Cosmetic Plant are un portofoliu de peste 100 de produse, impartite in 14 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri