In prima jumatate a anului 2018, Optical Network a inregistrat o cifra de afaceri totala de peste 32 de milioane lei. Divizia de retail a acestora opereaza in prezent 52 de magazine, dintre care: 35 de magazine OPTIblu, 16 magazine Klarmann, precum si optica premium O51, inaugurata in luna iunie in mall-ul Baneasa Shopping City, conform unui comunicat de presa emis de catre companie.

"Pentru restul anului 2018 prognozam continuarea cresterii accelerate a afacerilor companiei si ne propunem sa incheiem anul cu cel putin 58 de magazine si o cifra de afaceri de 70 milioane lei”, a precizat Raluca Cimpianu, director general Optical Network.

La sfarsitul lunii Iunie, grupul de firme Optical Network a ajuns la un numar de 380 angajati, estimand ca pana la finele anului 2018 sa adauge inca 65 de noi angajati pentru pozitii deschise la sediul central, in departamentele financiar, logistic, marketing si achizitii, dar si pentru noi magazine pe care le au in dezvoltare.