Afacerile Optical Network in anul 2018 s-au incheiat cu vanzari in crestere cu 15% fata de anul precedent. La finalul anului 2018, compania avea un numar de peste 400 de angajati (+20% fata de 2017), dintre care mai mult de 125 de persoane reprezinta personal medical specializat. Toate diviziile de business au inregistrat cresteri semnificative, atat retailul traditional si distributia B2B (inclusiv distributia lentilelor de contact ACUVUE®), cat si retailul online.

„Pe parcursul celor 15 de ani de activitate am inovat constant si am adus in Romania game si marci de produse in premiera. In 2019, ca si pana acum, vom continua consolidarea retelei de retail de optica medicala existente, urmarind o crestere a afacerilor similara anului 2018. Vom investi constant in evolutia noastra si a angajatilor nostri, ca si pana acum, urmarind cu atentie oportunitatile pe care ni le ofera piata. Mai mult decat atat, insa, ne vom concentra pe strategii pentru dezvoltarea educatiei privind importanta efectuarii consultului anual oftalmologic, sprijinind astfel clientii sa ia cele mai bune decizii in ceea ce priveste sanatatea vederii lor prin preventie si informare corecta.”, spune Raluca Cimpianu, Director General al grupului Optical Network.

Cea mai mare parte a investitiilor in anul 2018 a fost directionata catre divizia de retail, astfel ca, in 2018 au fost inaugurate 13 magazine noi si au fost relocate alte 3 magazine in locatii cu spatii de vanzare mai generoase si mai bine amplasate, in orase precum: Bucuresti, Arad, Baia Mare, Bacau, Timisoara, Galati, Bistrita, Oradea, Sibiu si Braila, cele mai multe magazine noi fiind cele ale formatului de discount Klarmann.

Brandurile britanice Topshop...
Citeste si: Topshop si Topman intra in Romania. Unde vor deschide primul magazin

De asemenea, compania a inaugurat in Iunie 2018 un concept de optica premium luxury in incinta centrului comercial Baneasa Shopping City. Optica medicala O51 este un spatiu rafinat, elegant si confortabil care reuneste in oferta sa peste 30 de marci high-end fashion si marci de atelier exclusiviste precum: Cartier, Ellie Saab, Linda Farrow, Dita, Mykita, Lindberg, Oliver Peoples, Dior si altele. Spatiul a fost proiectat asa incat sa ofere un mix de inovatie, marci de lux, design si performanta, este un concept unic si complet diferit fata de portofoliul de magazine existent.

La nivel de retea s-a inregistrat o crestere cu 13% fata de 2017 a numarului de clienti in lanturile de optici medicale detinute de Optical Network, datele companiei indicand si o crestere cu 10% a valorii medii investite pentru achizitia unei perechi de ochelari de vedere.Aceste procente indica interes in crestere al clientilor pentru produse si servicii de calitate ridicata. Tot mai multi purtatori de ochelari de vedere fac trecerea de la produse si tratamente medii la cele premium, preferand sa aleaga tehnologii inovatoare pentru siguranta si confortul pe care le ofera, dar si pentru fiabilitate, durata de viata crescuta a produsului. In ceea ce priveste ochelarii de soare, si in cazul lor tendinta este asemanatoare.

“Din cele 56 optici medicale, suntem prezenti cu 25 de magazine in Bucuresti, iar cu alte 31 in orase mari din tara. Extinderea noastra teritoriala ia in calcul regula principala dupa care se ghideaza orice ofertant de servicii, anume cererea. Avem clienti care prefera sa parcurga distante mai mari intre orase pentru a accesa servicii medicale integrate si de calitate.” mentioneaza Raluca Cimpianu, Director General Optical Network.

Optical Network a luat fiinta in anul 2004, in prezent fiind liderul pietei de optica medicala in Romania. Divizia de retail opereaza lanturile de magazine Optiblu si Klarmann, optica de nisa O51, avand 56 de magazine in Bucuresti si mari orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Dior, Hugo Boss, Boss Orange, MaxMara, Max&Co, Moschino, Marc Jacobs, Tommy Hilfiger, Fendi, Jimmy Choo, Carrera, Polaroid, Converse, Pepe Jeans, Diesel, Pierre Cardin, Benetton, precum si marcile proprii: Ocean, Montini, Life si Roger Duval.

ANPC propune o Ordonanta care...
Citeste si: O noua OUG ameninta afacerile si risca sa genereze cresterea somajului