In prima jumatate a anului 2018, Rewe Romania a deschis patru magazine Penny Market in Targu Jiu, Turda, Breaza si Mangalia si a remodelat alte 32 de magazine. Magazinul din Breaza a fost construit in format Future Store, iar cel din Mangalia are un acoperis verde, fiind cel de-al doilea magazin Penny Market cu un acoperis de acest tip, dupa cel din Agigea. In prezent, reteaua Penny Market numara 225 de magazine, iar obiectivul Rewe Romania este sa ajunga la un numar de 400 de magazine deschise pana in 2025, prin investitii de 80 milioane de euro.

”Am inceput anul foarte bine. Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut putem vedea un trend ascendent si ne concentram sa pastram acest ritm pana la finalul anului.Provocarile pe care le-am depasit pana acum au fost legate de forta de munca disponibila si cresterea salariilor. Penny Market este pe piata din Romania din 2005, asa ca, indiferent de contextul fiscal si legislativ, noi am invatat sa ne adaptam. Bineinteles, ca in orice alt business, avem nevoie de stabilitate si predictibilitate legislativa pentru a ne desfasura activitatea in conditii optime.Am reusit in prima jumatate de an sa ne indeplinim obiectivele de crestere intr-un context favorabil: cresterea puterii de cumparare a romanilor. Industria de retail se afla intr-o perioada buna datorita trendurilor de crestere in consum. Credem ca, in continuare, va exista un uptrading pentru consum, iar numarul de magazine din proximitate va creste, ceea ce poate conduce la un cos mai mare de cumparaturi ce contine produse mai scumpe”, declara, intr-un interviu acordat wall-street.ro, reprezentantii Penny Market.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont