Tarom a lansat aplicatia TAROM app, pe Apple iOS. Pasagerii companiei isi pot achizitiona bilete de pe terminalul mobil, atat pe platforma Apple, cat si Android.

Aplicatia TAROM, prima din istoria companiei, ofera pasagerilor "o experienta prietenoasa" pornind de la cautarea celor mai bune oferte pentru rutele dorite si pana la formalitatile de check-in sau facturare.

"Anul 2018 este anul retehnologizarii TAROM. Pasul imediat urmator este integrarea aplicatiei cu modulul de relatii cu clientii si lansarea modulului My account atat pe site cat si in aplicatie", se arata in comunicatul emis de companie.

Tarom a incheiat sezonul de vara pe plus, in conditiile in care pierderile s-au redus cu aproximativ 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce veniturile au crescut cu peste 25%, potrivit datelor transmise de companie in luna septembrie, citate de Agerpres.

"Trei luni consecutive pe plus la Tarom. Suntem pe drumul cel bun. Suntem constienti de rezultatele pozitive obtinute de Tarom. Am reusit sa reducem la jumatate ce s-a pierdut in 2017, asta in conditiile in care pretul combustibilului a crescut exponential. Tarom a demonstrat in acest an ca este o companie puternica si credibila in piata", a declarat directorul general Tarom, Werner Wolff.

Conform documentului, Tarom raporteaza cele mai bune rezultate financiare din ultimii 4 ani. Cresterea veniturilor cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut ofera increderea ca strategia companiei si masurile din ultima perioada produc efecte pozitive.

Transportatorul Romaniei detine una dintre cele mai tinere flote din Europa, alcatuita din 25 de aeronave, si este membru al Asociatiei Internationale a Transportatorilor Aerieni (IATA) din 1993.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri