La mai putin de doua luni de la intrarea oficiala pe piata din Romania, retailerul japonez Miniso continua extinderea in tara noastra cu al treilea magazin al grupului. Noul magazin Miniso se afla in centrul comercial Mega Mall si va deveni magazinul de referinta al brandului asiatic in Romania, insa va fi urmat de o noua deschidere, in Piata Romana.

Pana la finalul anului, Miniso va avea patru magazine in tara noastra, ultima deschidere din 2018 fiind cea din Piata Romana, din 29 noiembrie. Inceputul lui 2019 va aduce inca doua mari deschideri in doua centre comerciale din Bucuresti. Sub conceptul "Love Life, Love Miniso", conducerea Miniso planuieste deschiderea a 40 de magazine proprii in toata tara pana in 2020.

Strategia brandului pentru anul viitor include si deschiderea magazinelor Miniso in sistem de franciza. Compania japoneza vizeaza extinderea in toate orasele din Romania, board-ul fiind convins ca astfel de parteneriate strategice vor contribui decisiv la consolidarea brandului.
Designerul japonez Miyake Junya, unul dintre cei doi fondatori ai brandului Miniso, a sosit in Romania pentru a lua parte la deschiderea magazinului din Mega Mall, al treilea dupa cele din Veranda Mall si Iris Titan.

Miyake Junya a absolvit Bunka Fashion College din Tokyo, una dintre cele mai prestigioase scoli de design din lume. Dupa absolvire, s-a remarcat rapid prin estetica minimalista si si prin adoptarea unui stil de viata natural. Principiul care sta la baza filosofiei lui Miyake Junya este "produse autentice si de calitate la un pret corect", pe el bazandu-se de altfel si modelul de business pe care Junya l-a creat alaturi de partenerul sau de afaceri Ye Guofu.

Miniso este un retailer japonez de produse pentru casa, accesorii si jucarii infiintat in anul 2013. In acesti cinci ani a devenit unul dintre comerciantii cu cea mai rapida dezvoltare din lume, ajungand sa detina in acest moment peste 3000 de magazine in peste 80 de tari de pe toate continentele. Miniso are succes pe piete de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada si bineinteles, Japonia sau China.
Expansiunea in Europa este recenta. Incepand din 2017, brandul este prezent in Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia si Ucraina.

Miniso ataca piata...
Citeste si: Strategia Miniso in 2019: 20 de magazine noi si alte 2 branduri

Brandul Miniso a fost fondat de catre designerul japonez Miyake Junya si de catre tanarul antreprenor chinez Ye Guofu in Tokyo, Japonia.
Produsele comercializate se impart in sapte mari categorii: sanatate si frumusete, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casa, produse pentru viata de zi cu zi si ambalaje speciale. Miniso vinde si produse cu licenta ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears. Cele mai multe dintre produsele din magazinele Miniso se vand cu preturi intre 10 si 99 de lei.

Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cum a fost 2018 pentru piata de fashion din Romania