Cu o suprafata totala de 1350 de mp, JYSK Frigocom este primul magazin JYSK din Bucuresti care este amenajat dupa noul concept, Store 3.0. In cadrul acestui concept clientii se pot inspira mai usor pentru casele lor, deoarece in magazin sunt recreate amenajari si colturi de camere care pun mai bine in evidenta produsele. Un rol important in crearea unei ambiante mai primitoare si mai calde in noul concept il au noul sistem de iluminat, podelele din lemn si noul design al rafturilor.

“Ne dorim de mult timp sa inauguram un nou magazin in Bucuresti si ne bucuram ca, incepand din 6 decembrie, vom fi prezenti intr-o noua zona a Capitalei. Credem ca este foarte important sa fim aproape de clienti, sa fim accesibili atat ca preturi, cat si ca localizare, iar acum locuitorii din zona vor ajunge mult mai usor la noi. Cei care ne cunosc magazinele vor descoperi la JYSK Frigocom si un concept de amenajare, Store 3.0, cu un design mai atractiv si mai inspirational. In saptamana deschiderii am pregatit si oferte speciale care vor fi valabile doar in noul magazin JYSK. Ii asteptam pe clienti la deschidere sa descopere noul design al magazinului si sa profite de ofertele foarte bune”, a declarat Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK Romania.

“Deschiderea Bucur Retail Park este o reusita majora, un proiect la care atat noi, cat si colaboratorii nostri muncim de aproape 2 ani. Parteneriatul cu JYSK s-a desfasurat in cele mai bune conditii, impreuna reusind sa gasim cele mai bune solutii pentru a finaliza spatiul de retail destinat magazinului JYSK. Suntem mandri ca avem in locatia noastra un un nume atat de important si suntem siguri ca prezenta JYSK in Bucur Retail Park va atrage cllientii din zona si nu numai”, a declarat Stefan Paraschiv, Director General al Bucur S.A.

Cu o crestere atat a cifrei de afaceri, cat si a profitului brut, retailerul de mobila si decoratiuni JYSK a inregistrat rezultate record in Romania. Compania a avut o cifra de afaceri de 482,8 milioane lei si un profit brut inainte de taxe de 67,2 milioane lei in anul financiar 2018, cele mai bune de la intrarea pe piata. Aceste rezultate reprezinta o crestere de 33% a cifrei de afaceri si o crestere a profitului brut de 23% fata de anul financiar anterior.

Miniso ataca piata...
Citeste si: Strategia Miniso in 2019: 20 de magazine noi si alte 2 branduri

JYSK este unul dintre cei mai importanti retaileri de mobila si decoratiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfasoara operatiuni in 50 de tari si numara un total peste 20.000 de angajati si peste 2500 de magazine.

Detinut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 in Danemarca, in orasul Aarhus, al doilea cel mai mare din tara. Cinci ani mai tarziu, compania s-a extins dincolo de granitele tarii odata cu deschiderea unui magazin in Germania. Retailerul danez de mobila si decoratiuni interioare comercializeaza o gama variata de produse pentru casa si gradina la o calitate ridicata si la cel mai redus pret. Sub deviza "Sleeping and Living", magazinele JYSK ofera tot ce este necesar in casa pentru viata de zi cu zi, de la mobilier de interior si de gradina, pana la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative si de iluminat.

JYSK a intrat pe piata din Romania in 2007, odata cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reteaua numara in prezent 64 de magazine, in orase precum Bucuresti, Arad, Baia Mare, Craiova, Targoviste, Constanta, Cluj, Deva, Galati, Ramnicu Sarat, Sfantu Gheorghe, Oradea, Pitesti, Medias, Satu Mare, Medgidia, Vaslui, Suceava, Targu-Mures, Timisoara, Alexandria, Ramnicu Valcea, Sibiu, Targu Jiu, Bacau, Botosani, Focsani, Piatra Neamt, Curtea de Arges, Bistrita, Hunedoara, Bals.

Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlanda si semnifica in limba daneza calitati precum simplitatea, onestitatea si constiinciozitatea.

The "Ho-Ho-Ho" effect:...
Citeste si: The "Ho-Ho-Ho" effect: impactul Craciunului in piata imobiliara locala