Apetitul romanilor pentru fashion creste de la an la an, astfel ca, in 2018, clientii Fashion Days Romania au plasat peste 1,3 milioane de comenzi, arata analiza de obiceiuri de consum a celei mai mari destinatii online de fashion. Media comenzilor anuale pentru fiecare client a depasit cifra 4, in timp ce media numarului de produse este de peste 9 articole.

Vino la ecomTEAM 2019 pentru a interactiona cu manageri ale celor mai mari business-uri online din Romania! Profita acum de reducerea early bird de 30%.

Cosul mediu a pastrat, de asemenea, trendul pozitiv si a fost de aproximativ 315 lei. Cea mai importanta evolutie a inregistrat-o, insa, canalul preferat pentru plasarea de comenzi: aplicatia Fashion Days.

Explorarea imediata a intregii oferte Fashion Days, prin intermediul aplicatiei pentru mobil, a fost unul dintre principalii factori de crestere in 2018. 60% dintre comenzi au fost plasate prin intermediul acestei platforme, cu 20% mai multe fata de 2017. Accesul facil si rapid la aplicatie, oricand si oriunde, s-a regasit si in numarul de comenzi per client, aproape 5, in medie, fata de doar 2,6 din desktop.

„Succesul aplicatiei Fashion Days nu este unul intamplator, ne-am dat seama inca de acum cativa ani ca aceasta platforma este directia pe care trebuie sa ne consolidam eforturile. Mai mult de 60% dintre romani detin si acceseaza Internetul de pe un smartphone, astfel ca e absolut normal sa isi doreasca sa ajunga cat mai rapid si mai simplu la produsele Fashion Days. Ceea ce le-am si oferit, prin dezvoltarea unei aplicatii usor de folosit, cu functionalitati constant imbunatatite, care contribuie la calitatea experientei de shopping. Si, iata, pentru prima data, numarul de comenzi din aplicatia pentru mobil este mult peste cel generat de catre desktop”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Si stilurile cele mai cautate de catre clienti s-au modificat, astfel ca, in 2018, articolele vestimentare destinate unui mod de viata activ au fost cele mai atractive. Incaltamintea si accesoriile sport se afla pe primul loc in topul celor mai comandate produse, atat in cazul femeilor cat si al barbatilor.

Topul celor mai achizitionate produse pastreaza linia unui stil de viata sportiv:

  1. Pantofi sport Puma – 1.959 de perechi
  2. Cizme de iarna Trespass – 1.821 de perechi
  3. Tenisi Converse – 1.215 de perechi

De altfel si in cazul celor mai adaugate articole in wishlist, pe primele locuri se afla brandurile Puma, Adidas si Converse. Iar in ceea ce priveste cei mai utilizati termeni de cautare, acestia au fost „ceas”, „Adidas”, „tenisi”, „incaltaminte Guess” si „jeans”.

Bucuresti si Ilfov raman zonele cu cele mai multe comenzi plasate. Astfel, clientii din Capitala au efectuat 42% din totalul comenzilor. Dintre acestea, 75% au fost livrate rapid, respectiv in aceeasi zi sau a doua zi. Atentia constanta si investitiile realizate in calitatea si diversitatea serviciilor oferite catre clienti au reprezentat si reprezinta un obiectiv important pentru Fashion Days, iar rezultatele si satisfactia sporita a clientilor s-au ridicat la nivelul eforturilor in acest sens. La nivelul tarii, 58% dintre colete au ajuns la destinatie a doua zi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri