Compania VP Craft Industries, care opereaza conceptul The Beer Institute, va deschide in Bucuresti al doilea concept store, in complexul Agora Floreasca. Magazinul specializat in comercializarea de bere artizanala romaneasca va fi deschis pe 15 februarie si va fi amplasat la etajul 1 al complexului si va fi deschis zilnic, in intervalul 9.00-21.00.

„Am decis sa deschidem al doilea magazin al nostru pentru a aduce si mai aproape de consumatori berea artizanala romaneasca. Primul magazin, lansat in vara anului trecut, s-a dovedit a fi un succes chiar mai mare decat anticipam initial si astfel am decis sa investim in expansiunea conceptului. Cum in retail cel mai mult conteaza amplasarea, faptul ca suntem prezenti intr-un proiect precum Agora Floreasca ne-a ajutat enorm in aceasta decizie”, a declarat Adina Mugescu, Director General si co-fondator al companiei.

150 de varietati de bere

In magazinul din Agora Floreasca se vor regasi peste 150 de varietati de bere artizanala romaneasca, de la micro-berarii din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Sibiu sau Buzau, precum si cidru artizanal din Salaj sau Arges.

In plus, la raft vor fi si articole de colectie, precum pahare, postere, caciuli sau alte produse inscriptionate cu insemnele producatorilor.

Ca o noutate, iubitorii de bere vor putea cumpara si gustari artizanale, fabricate in Romania – chipsuri, grisine, crackers sau popcorn. Totodata, magazinul va avea si o zona pentru degustari de bere, cu 16 locuri, unde pasionatii de bere pot sta.

Brandurile britanice Topshop...
Citeste si: Topshop si Topman intra in Romania. Unde vor deschide primul magazin

„Ne dorim sa oferim o experienta completa celor care ne trec pragul. In acest moment, suntem destinatia cu cea mai mare varietate de bere artizanala din Romania si ne dorim in permanenta sa extindem numarul de beri aflate la raft, mai ales ca anul trecut s-au lansat peste 10 branduri de bere pe plan local. Cele aproape 40 de micro-berarii au lansat peste 160 de etichete noi pe parcursul lui 2018“, a declarat Andreea Sararu, co-fondator al The Beer Institute.

Investitie de 35.000 de euro

Investitia in deschiderea noului magazin The Beer Institute din Agora Floreasca a fost de aprioximativ 35.000 de euro si provine din surse proprii, finantare bancara si din reinvestirea profitului companiei.

De asemenea, in perioada octombrie-noiembrie 2018, compania a desfasurat campania “Mana de la mana pentru o bere buna la indemana” prin care a strans aproape 10.000 de euro de la iubitorii de bere din Bucuresti.

Kaufland a inaugurat...
Citeste si: Kaufland a deschis un nou magazin


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Lidl isi extinde reteaua locala cu doua noi magazine