Gigantul japonez Miniso deschide cel de-al doilea magazin din anul 2019, si cel de-al saselea din Romania, in centrul comercial Promenada Mall, pe data de 5 martie. Magazinul se intinde pe o suprafata de 250 mp si a necesitat o investitie de aproximativ 120.000 de euro.

In magazinul din Promenada se vor gasi peste 38.000 de articole, impartite in sapte mari categorii: sanatate si frumusete, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casa, produse pentru viata de zi cu zi si ambalaje speciale. Miniso vinde si produse cu licenta ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.

“Am ales sa ne extindem in Promenada datorita zonei, care ofera un flux foarte mare de clienti ce provin din toate cladirile de birouri din acest perimetru. In plus, ne-am gandit si la specificul clientilor, oameni tineri, pasionati de tehnologie, si am customizat gama de produse pentru ei”, declara Cezarina Gheorghe, Director de Franciza si Dezvoltare Miniso Romania.

Primul "interactive corner" al retelei

Magazinul din Promenada vine si cu o noutate pentru piata locala: un interactive corner, unde clientii pot testa o parte dintre produse.

“Ne-a venit aceasta idee din dorinta de a oferi clientilor care intra in magazinele noastre o experienta unica, confort si interactiune cu produsele. Va fi un spatiu plin de culoare, in care clientii vor putea incerca produsele, vor putea sa isi faca poze cu ele, poze pe care mai apoi sa le distribuie pe retelele sociale”, mai spune Cezarina Gheorghe.

Miniso vrea sa termine anul...
Citeste si: Un mare retailer japonez incepe ofensiva in provincie

10 francize in orasele mari in 2019

Miniso a fost adus in Romania in toamna lui 2018, prin sistem franciza, de Jake Liu, un antreprenor implicat in afaceri de export/import. Acesta detine master franciza pentru Romania, insa planuieste sa dezvolte reteaua de magazine Miniso prin programe de franciza si parteneriate strategice in orasele mari.

“Acum lucram la definitivarea pachetului de franciza, care va include, printre altele, si consultanta permanenta oferita de francizor, pe toata durata contractului de franciza, program de training pentru personal, un plan de management si evaluarea rezultatelor realizate in propria locatie in franciza. Estimam ca vom vinde circa 10 astfel de francize pana la finele anului”, explica Directorul de Franciza si Dezvoltare al Miniso.

Retailerul japonez a inaugurat, in toamna anului trecut, primul sau magazin din Romania, in centrul comercial Veranda Mall. Lansarea Miniso in Romania face parte dintr-un plan indraznet de extindere a brandului: prezenta in 100 de tari pana in anul 2020.

“Planurile noastre de expansiune in Romania vizeaza deschiderea unui numar de 10 magazine noi in Bucuresti, si inca 20 in restul tarii, pana in 2020. Pana la 1 iunie, mai avem in plan deschiderea a inca doua magazine in Bucuresti, in zone reprezentative”, a mai spune reprezentanta Miniso.

Inflatia creste din nou...
Citeste si: Preturile de consum revin pe crestere accelerata! Ce s-a scumpit?

Miniso este un retailer japonez de produse pentru casa, accesorii si jucarii, infiintat in anul 2013. De atunci si pana in prezent, a devenit unul dintre comerciantii cu cea mai rapida extindere din lume, ajungand sa detina peste 3500 de magazine in 85 de tari de pe toate continentele.

Miniso are succes pe piete de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada si bineinteles, Japonia sau China. Expansiunea in Europa este recenta. Incepand din 2017, brandul este prezent in Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia, Romania si Ucraina.

Brandul Miniso a fost fondat de catre designerul japonez Miyake Junya si de antreprenorul chinez Ye Guofu, in Tokyo.

Test drive cu a patra...
Citeste si: Test drive cu a patra generatie Mazda3: progrese mari


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Test drive cu unul dintre cele mai ravnite SUV-uri din lume: G-Class