Diverta testeaza comertul stradal si isi extinde reteaua de librarii cu un nou spatiu in Centrul Vechi al Capitalei, in locul fostului magazin H&M. Diverta Lipscani are o suprafata de 2.500 de metri patrati si vine in intampinarea clientilor cu o oferta de carti, cadouri si obiecte de papetarie, dar si cu un spatiu de petrecere a timpului liber.

„Diverta Lipscani este mai mult decat un magazin sau o librarie, este un concept store care le va oferi oamenilor inca un motiv sa viziteze Centrul Vechi. Pe langa gama completa de produse si servicii, Diverta Lipscani este o destinatie de cadouri si un loc in care iti poti petrece timpul liber, fie ca preferi sa citesti, sa savurezi o cafea, sa urmaresti un spectacol de teatru sau sa experimentezi realitatea virtuala”, a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.

Diverta Lipscani, spatiul in care iti poti petrece timpul liber

Suprafata totala a noului spatiu este de 2.500 de metri patrati, iar acesta se desfasoara pe patru niveluri - subsol, parter, etajele 1 si 2. Diverta se afla la parter si la etajul 1, pe o suprafata de 1600 de metri patrati, la etajul 2 se afla Artist Cafe (300 de metri patrati), un spatiu in care vor avea loc evenimente culturale. La subsol se va afla, incepand din luna mai, un spatiu dedicat realitatii virtuale, pus in functiune de catre Gateway VR Studio, care se va intinde pe 200 de metri patrati.

Pe langa zonele deja consacrate, cum ar fi Carte, Papetarie, Cadouri, Jocuri si Jucarii, Diverta Lipscani mai cuprinde si zone noi, special create pentru cei aflati in trecere prin Centrul Vechi al Capitalei. In interiorul raionului de carte sunt zone in care clientii isi pot petrece timpul liber, se pot relaxa, pot bea o cafea si, bineinteles, pot rasfoi o carte. Fiind plasat intr-o zona intens vizitata de turisti, la parter se afla si o zona dedicata suvenirurilor cu specific romanesc, denumita „Imi place Romania”.

Pentru mai mult dinamism, spatiul include si zone dedicate experientelor, cum ar fi cea de testare a dronelor, de mixed reality, un loc in care vizitatorii pot patrunde in lumea realitatii virtuale, DJ Booth – un loc in care tinerii DJi sunt asteptati sa puna muzica, o zona de boardgames - cu cele mai populare jocuri de societate.

Conceptul noului spatiu - #plinideviata – a pornit de la faptul ca Diverta Lipscani este mai mult decat o simpla librarie, este un concept store in care tot timpul se intampla ceva, fie ca este vorba despre seri cu muzica, intalniri ale pasionatilor de lectura, ateliere pentru parinti si copii, spectacole dedicate iubitorilor de arta si nu numai. Conceptul este vizibil in amenajarea spatiului Diverta Lipscani, care imbina o grafica dinamica, redata prin culori indraznete, cu mobilierul simplu si minimalist, care pune in evidenta gama bogata de produse.

Prima dintr-o serie de investitii

Noul spatiu a presupus o investitie de 300.000 euro, care este prima dintr-o serie de investitii planificate de Diverta. Pe parcursul acestui an, reteaua Diverta se va extinde cu inca trei librarii, doua in Cluj-Napoca si inca una in Bucuresti.

Diverta este un brand 100% romanesc, care se afla de 20 de ani pe piata locala de retail. La ora actuala, reteaua Diverta cuprinde 27 de magazine proprii, in Bucuresti si in marile orase, care se desfasoara pe o suprafata totala de retail de aproximativ 9000 de metri patrati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri