Cu ocazia aniversarii a 10 ani de la inaugurarea primului magazin, KitchenShop a lansat website-ul gatesc.ro, o platforma online care ofera sansa de a castiga bani in schimbul publicarii retetelor culinare. Astfel, pasionatii de bucatarie pot castiga pana la 21 de lei pentru fiecare reteta, suma stransa urmand a putea fi folosita pentru achizitionarea de produse pentru gatit.

Mai precis, cei care gatesc pot castiga 10 lei pentru fiecare reteta cu minimum o fotografie a produsului final, inca 10 lei daca reteta este insotita de un video cu pasii de preparare si 1 leu pentru distribuirea pe Facebook a retetei. Fiecare reteta trimisa spre publicare va trece printr-un proces de moderare inainte de a fi aprobata si disponibila pe site.

Banii acumulati din publicarea acestor retete se transforma in puncte care pot fi folosite in magazinele KitchenShop sau pe site-ul kitchenshop.ro pentru achizitia de usensile pentru gatit.

„Vrem sa facem din gatesc.ro cea mai complexa platforma socio-culinara din Romania. Pana in prezent, am investit 150.000 de euro in acest proiect si mai urmeaza o investitie estimata de 100.000 de euro in sistemul de recompense pentru bucatarii gatesc.ro. In plus, am bugetat si 50.000 de euro pentru promovarea platformei in acest an”, declara Laurentiu Ilie, fondatorul business-ului KitchenShop.

10 milioane de euro din ustensile premium pentru gatit

Retailerul KitchenShop a vandut, anul trecut de vase pentru gatit, ustensile si accesorii pentru bucatarie in valoarea de 10 milioane de euro.
Business-ul fondat in urma cu 10 ani de antreprenorul Laurentiu Ilie a ajuns la 156 de angajati si o retea de 18 magazine, 17 deschise in cele mai mari orase din Romania si unul in Budapesta.

„Acum 10 ani am fondat business-ul pornind de la pasiunea mea pentru gatit si nevoia de a gasi ustensile de calitate si pe piata din Romania. Intre timp, gatitul nu mai este o simpla necesitate, ci a devenit, pentru multi, o pasiune, un intrument de dezvoltare personala sau chiar o directie de reorientare profesionala”, mai spune proprietarul KitchenShop, care estimeaza vanzari de 11 milioane de euro in acest an.

Bucurestiul reprezinta zona cu cele mai mari vanzari: magazinele de aici au inregistrat anul trecut 43% din totalul vanzarilor KitchenShop in Romania, in timp ce 24% din comenzile online au fost plasate tot din Capitala.

Ce accesorii pentru gatit cumpara romanii

KitchenShop comercializeaza o gama larga de vase pentru gatit, ustensile si acesorii pentru bucatarie, dar si produse pentru servirea mesei si a bauturilor, de la branduri precum: KitchenAid, Zwilling J.A. Henckels, Emile Henry, SodaStream si AMT.

MAE a lansat site-ul oficial...
Citeste si: MAE a lansat site-ul oficial al Presedintiei Romaniei la Consiliul UE

Cele mai apreciate produse din portofoliu sunt aparatele SodaStream pentru prepararea sifonului acasa, produsele germane BRITA pentru filtrarea apei de la robinet si mixerul multifunctional KitchenAid Artisan, care implineste anul acesta 100 de ani.

Noutatile din 2019

In 2019, KitchenShop isi extinde portofoliul de branduri partenere cu Veritable – brand frantuzesc, cu produse din categoria “smart home”. Planurile pentru acest an vizeaza, de asemenea, dezvoltarea magazinului online www.kitchenshop.ro, in linie cu cerintele e-commerce-ului modern si extinderea retelei de magazine fizice, atat in tara, cat si in Ungaria si alte tari vecine cu Romania. Astfel, KitchenShop pregateste deschiderea unui al doilea magazin in Budapesta, a unui magazin in Craiova si a unui al doilea magazin atat in Timisoara, cat si in Cluj-Napoca.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cum arata primul magazin Hendi din Romania