Hendi, producator si distribuitor de echipamente nealimentare de catering, produse de bufet, articole de bucatarie si vesela pentru industria de catering si horeca, deschide primul magazin in Romania. Situat in Otopeni, magazinul are o suprafata de 310 metri patrati, iar 2500 produse sunt expuse si disponibile pentru vanzare.


Deschiderea magazinului reprezinta una dintre deciziile-cheie pe care mizeaza Hendi pentru extinderea afacerilor din Romania.

„Ne continuam ritmul de crestere si in 2019 cu 50% fata de anul trecut pe primele trei luni ale acestui an, ritm care este dat de toate canalele de vanzare, atat prin oamenii de pe teren, prin key accounts si prin canalul online”, a declarat Alina Arhire, General Manager Hendi Romania.

Alina Arhire considera ca sortimentul vast, termenul rapid de livrare, optimizarea stocurilor in functie de preferintele clientilor romani, parteneriatele solide cu producatori de top, relansarea magazinului online propriu si consolidarea echipei de vanzari directe au fost principalii factori care au stat la baza cresterii record inregistrate anul trecut.

Infiintat in 1934 in Olanda, grupul Hendi are in prezent afaceri de peste 150 de milioane de euro in 7 tari din intreaga lume: Olanda, Polonia, Austria, Grecia, Marea Britanie, Hong Kong si Romania.

Gama de produse comercializate cuprinde peste 4500 de articole, de la accesorii clasice, precum oale, tigai, tavi Gastronorm, ustensile profesionale de bucatarie, ustensile de patiserie, dar si produse care tin pasul cu noile tehnici de gatit, cum ar fi deshidratatoarele, aparatele de afumat sau aparatele de gatit sous-vide.

5 greseli comune in...
Citeste si: 5 greseli comune in administrarea unui magazin si cum sa le rezolvi

O piata de 250 de milioane de euro

„Piata Horeca din Romania a crescut usor de la an la an, cu aproximativ 5%. Estimarea noastra totala de piata este de 250 de milioane de euro, iar aici includem si echipamentele second-hand care se vand. Noi vrem sa iesim din tiparul clasic de vanzare, planuim sa vindem pe canale multiple. Mizam in continuare pe principalele noastre avantaje: stocul si timpul de aprovizionare rapid, pe gama extrem de larga si in continua dezvoltare, 90% din sortiment sub marca proprie si dezvoltarea produselor in pas cu bucataria moderna din vestul Europei”, a precizat Alina Arhire, General Manager Hendi Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
L`Oreal Romania intra pe piata parfumeriei de nisa cu Atelier Cologne