Farmec, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, continua investitiile in modernizarea echipamentelor si liniilor de productie, pregatind constant fabrica pentru dezvoltarea portofoliului. De asemenea, pana la finalul anului, compania are in plan extinderea retelei cu inca 4 magazine.

In 2019, compania Farmec isi propune sa aloce peste 2 milioane de euro pentru modernizarea proceselor de productie, planuieste sa deschida noi magazine de brand si sa dezvolte reteaua proprie de distributie, astfel incat sa asigure produse de calitate superioara, dar si acces mai usor la acestea, prin eficientizarea intregului proces. De asemenea, pana la finalul anului, compania are in plan extinderea retelei cu 4 magazine

“In 2019, ghidati de angajamentul de a realiza cosmetice extraordinare fabricate in Romania, alocam un buget de peste 2 milioane de euro in retehnologizarea unor procese de fabricatie, in vederea cresterii productivitatii muncii. De asemenea, vom dezvolta reteaua proprie de distributie, astfel incat sa avem o acoperire cat mai buna la nivel national si sa atingem noi standarde de performanta pe piata romaneasca si nu numai”, a declarat Mircea Stanceanu, Director Economic Farmec.

De-a lungul anilor, Farmec a investit permanent in retehnologizarea si modernizarea proceselor de fabricatie, cum ar fi: linia automata de ambalare cu sistem robotizat, tehnologia noua de etichetare, sistemele moderne de paletizare, noile malaxoare si alte echipamente ce asigura atat functionarea eficienta a fabricii din Cluj, cat si realizarea unor produse la standarde inalte.

Compania are in plan inaugurarea altor 4 unitati

Aceste investitii anuale au condus la lansarea unor noi game de produse si la actualizarea gamelor existente pe piata, prin introducerea unor formule inovatoare din domeniul medicinei regenerative, in linii precum: Gerovital Luxury, Gerovital H3 Derma+ si Premium Care sau Aslavital. Anual, Farmec lanseaza si modernizeaza circa 100 de produse, iar capacitatea totala de productie este de 27 milioane de produse.

Farmec vrea sa treaca pragul...
Citeste si: Cum vrea Farmec sa treaca pragul de 200 milioane lei

Mai mult, Farmec continua planurile pentru deschiderea de noi magazine pentru a fi mai aproape de consumatorii din toata tara. In prezent, reteaua magazinelor detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec si 19 magazine Gerovital si, pana la finalul anului, compania are in plan inaugurarea altor 4 unitati.

Tot in acest an, producatorul clujean va moderniza si parcul auto, pas necesar eficientizarii distributiei produselor catre magazinele proprii si catre retailerii parteneri.

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc - ramane un brand emblema pentru Romania. Portofoliul companiei impresioneaza o lume intreaga prin produse moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

Farmec deschide primul...
Citeste si: Farmec intra in Constanta cu primul magazin Gerovital

In iunie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 19 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (6 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea si Ramnicu Valcea.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Farmec a ajuns in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei