Farmec, unul dintre cei mai importanti producatori romani de cosmetice, va deschide anul acesta cinci noi magazine proprii, doua dintre acestea urmand a fi amplasate in Bucuresti, anunta compania.

”Pentru 2016 mai planuim sa ne extindem in tara cu minim cinci magazine proprii Farmec, acestea urmand a fi amplasate atat in zone cu trafic intens din comertul traditional cat si in unele centre comerciale. De asemenea, acordam o importanta deosebita si magazinului nostru online, care in 2015, a inregistrat vanzari mai mari de un milion de euro, clientii preferand sa achizitioneze produsele noastre astfel”, a declarat Codrean Pop, director de vanzari Farmec.

Bugetul de investitii pentru extinderea retelei de magazine depaseste 6 mil. lei, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii companiei.

Anul trecut, compania a inregistrat, lunar, o medie de 16.000 de clienti pe partea de comert traditional. In prezent, reteaua Farmec numara sapte puncte de distributie in Cluj, Bucuresti, Constanta, Arges, Timis, Brasov si Neamt si trei puncte de lucru in Baia Mare, Craiova si Focsani. De asemenea, brandurile Farmec sunt prezente in ofertele tuturor lanturilor de retaileri internationali din Romania. Mai mult, produsele Farmec sunt disponibile in peste 4.950 de farmacii.

Producatorul detine magazine de brand, deschise in franciza, in Franta, Grecia, Italia si Spania. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Citeste si:
Farmec mai deschide 15 magazine proprii in acest an in Romania
Farmec apasa pedala...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri