Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, va deschide anul acesta 15 magazine proprii pe plan local, strategia vizand si extinderea parteneriatelor in afara tarii pentru inaugurarea de noi locatii, anunta compania.

„Am deschis anul trecut 8 magazine noi, printre care se numara si primele magazine Gerovital din tara. (…) Anul acesta, vom ajunge si mai aproape de romani si vom deschide 15 magazine proprii in toata tara, atat in comertul traditional, cat si in marile centre comerciale. (…) De asemenea, pana la finalul anului, vom definitiva proiectul de francizare a magazinelor de brand catre potentialii colaboratori, continuand sa incheiem parteneriate peste hotare. Toate aceste demersuri estimam ca se vor concretiza si printr-o crestere a cifrei de afaceri cu peste 15%”, a declarat Codrean Pop, director de vanzari Farmec.

Bugetul de investitii alocat deschiderii unui astfel de magazin este in jur de 60-70.000 de euro.

Anul trecut, Farmec a inregistrat o medie lunara de 14.000 de clienti, in peste 22.500 de locatii de vanzare. In prezent, compania detine 11 magazine proprii la nivel national: 3 magazine in Cluj-Napoca, 2 magazine in Bucuresti si cate un magazin in Sibiu, Timisoara, Brasov, Constanta, Arad si Targu Mures. In strainatate, compania a deschis in colaborare cu partenerii locali opt magazine Gerovital in Italia, Spania, Ungaria, Franta, Grecia si Emiratele Arabe Unite.

Farmec Cluj-Napoca a incheiat in 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 mil. euro, in crestere cu 13% fata de 2014. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii cosmetice Gerovital.

Principalii competitori ai Farmec pe piata locala, estimata la 750 de milioane de euro, sunt companii internationale precum L’Oreal, Beiersdorf sau Procter&Gamble.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri