Ciucas a lansat programul national de reamenajare a locurilor de relaxare si picnic in natura. Startul programului s-a dat in Brasov, prin reamenajarea a doua zone: Lacul Noua si Pietrele lui Solomon.

„Stim cat de importante sunt momentele de relaxare in viata fiecaruia dintre noi. Iar atunci cand ti se face dor de o iesire in natura iti doresti sa te poti relaxa in locuri amenajate si curate. De aceea, am cautat, in alte 4 judete din tara, zonele preferate de relaxare in natura si am inceput sa le infrumusetam”, a spus Andrei Mihaila-Craciun, Senior Brand Manager Ciucas.

Programul de reamenajare initiat de Ciucas va include in acest an 5 locuri de relaxare in 4 judete din tara, iar dupa Brasov va continua in: Prahova (Valea Doftanei), Iasi (C.A.Rosetti) si Galati (Garboavele).

“Incercam sa revigoram acele elemente care ii fac pe oameni sa vina impreuna si sa se bucure. Nu toata lumea isi permite sa mearga la restaurante sau sa iasa in mijlocul oraselor. Dupa criza din 2008, a scazut dramatic numarul celor care ies la restaurante, s-a vazut asta si in problemele cu care s-a confruntat industria HoReCa. De aceea, am venit cu aceasta alternativa de relaxare in natura”, a declarat si Robert Uzuna, vicepresedinte Corporate Affairs in cadrul Ursus Breweries.

Acesta a mai adaugat ca, in primele 5 luni ale anului, Ursus Breweries a crescut peste media pietei, cu circa cinci procente.

“Ca tendinte, oamenii se duc tot mai multe spre branduri premium, dar si pe marcile sanatoase – de aceea am avut o crestere spectaculoasa pe segmentul de bere fara alcool si radler. Pentru a veni in intampinarea acestei cerinte, in urma cu o luna am lansat o noua categorie - B-LIFE Botanicals, o bautura racoritoare, pe baza de suc de fructe, plante aromatice si bere fara alcool”, a mai completat Uzuna.

Ursus Breweries este cel mai mare producator de bere din Romania, are peste 1.400 de angajati in cele trei fabrici din Buzau, Timisoara si Brasov, precum si in micro-beraria din Cluj-Napoca. Marcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Meantime, Asahi Super Dry si St. Stefanus, alaturi de marca de cidru Kingswood.

Asahi Group Holdings este o afacere globala, cu operatiuni in peste 100 de tari din intreaga lume, in domenii precum productia de bere, a bauturilor alcoolice, a bauturilor racoritoare si a produselor alimentare. In industria berii, Asahi detine un portofoliu diversificat, care include marcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro si Grolsch.

In 31 martie 2017 Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achizitia fostelor operatiuni de afaceri si marci detinute de SABMiller in Europa Centrala si de Est - care include afacerile din Republica Ceha, Republica Slovaca, Polonia, Ungaria si Romania si alte active conexe, inclusiv operatiunile de export din Europa si Coreea de Sud. Incepand cu data de 1 aprilie 2017, noua companie functioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri