Cea mai mare zona de retail din afara Capitalei va fi inaugurata la Timisoara pe 30 august 2019, odata cu finalizarea primului proiect mixt din vestul tarii. Iulius Town integreaza actualul Iulius Mall si va fi principala destinatie de afaceri, cumparaturi si divertisment.

Proiectul regional Iulius Town se adreseaza Timisoarei, clientilor din judetele limitrofe si celor din tarile din proximitate, precum Serbia si Ungaria. Cu 450 de magazine si 120.000 mp de retail, Iulius Town va include numeroase cafenele, restaurante si destinatii de timp liber, dar si branduri in premiera la nivel regional. Printre acestea se numara: Liu Jo, Intimissimi, Marks & Spencer, Next, Superdry & New Era, Primigi si Beautik Haute Parfumerie. In plus, o parte din brandurile din Iulius Mall si-au extins suprafetele si au implementat cele mai noi concepte de magazine disponibile in Europa.

Mai mult, mai mare, mai frumos, asa s-ar putea descrie, pe scurt, oferta de shopping si petrecere a timpului liber din Iulius Town. Proiectul a fost dezvoltat cu gandul la clientii nostri – oameni de afaceri, angajati, publicul larg - care vor lucra sau vor veni la Iulius Town pentru relaxare. Vrem sa se simta bine, sa petreaca timp de calitate si, astfel, am creat in completarea Iulius Mall o oferta generoasa de magazine, restaurante si cafenele, carora li se adauga parcul Iulius Gardens”, au declarat reprezentantii companiei IULIUS.

Peek & Cloppenburg, Liu Jo, Intimissimi, Marks & Spencer, Next, Superdry & New Era

Printre noutati se afla Distinctive, magazin care aduce mai aproape branduri celebre ca A | X Armani Exchange, Napapijri si Pepe Jeans London. Inca de la infiintarea sa in 1991, A | X Armani Exchange a oferit imbracaminte si accesorii accesibile si versatile, in concordanta cu energia tinerilor. Napapijri este un brand italian recunoscut pentru rucsacurile, gentile si imbracamintea necesare activitatilor in aer liber, care combina confortul si versatilitatea. Pepe Jeans London s-a nascut in emblematicul Portobello Road, in 1973. Astazi, 45 de ani mai tarziu, brandul ramane devotat angajamentului sau de a crea cea mai interesanta moda denim din lume.

Pasionatii de shopping vor gasi in Iulius Town si alte magazine noi pentru vestul tarii. Liu Jo este un brand international de moda prezent in toate marile orase din lume. Se adreseaza femeilor moderne si sofisticate, propunand piese vestimentare casual, business sport si luxury, dar si incaltaminte si accesorii in trend.

Si Marks & Spencer, brandul britanic de fashion, va deschide primul magazin din Timisoara. Acesta va avea o suprafata de 1.000 mp si va include imbracaminte pentru femei, barbati, copii, lenjerie si articole pentru casa.

Intimissimi, liderul pietei europene de lenjerie pentru femei si barbati, va fi prezent in Iulius Town cu primul sau magazin din afara Bucurestiului. La fel si brandurile Superdry & New Era. Superdry este un brand casual contemporan, activ in peste 100 de tari, cu mai mult de 400 de magazine, care imbina aerul vintage american cu inspiratii japoneze si stilul britanic pe care il are la origini. New Era Cap Company este specializat in sepci si accesorii si are peste 500 de licente diferite in portofoliu.

De asemenea, brandul Peek & Cloppenburg va deschide un magazin de tip flagship store regional, cu o suprafata de 3.600 mp.

Parfumeria de nisa Beautik va aduce in Iulius Town prima locatie din vestul tarii, unde, indiferent ca sunt in cautare de noi creatii in voga sau editii limitate pentru cei dragi, clientii vor avea parte de o experienta olfactiva de lux.

Noutatile pentru copii includ Next, cunoscutul brand britanic care va fi prezent in Timisoara, din toamna, cu un magazin dedicat exclusiv celor mici, si Primigi, magazinul italian de moda inaugurat in luna iulie, in Iulius Mall.

Cele mai noi concepte de magazine disponibile in Europa

Premiere pentru Timisoara sunt si Oysho si Zara Home, deschise in luna mai. In plus, alte branduri indragite existente in Iulius Mall s-au extins si au implementat cele mai moderne concepte de magazine, precum: Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Guess, Mango, Sephora, Douglas si Musette.

Tot la capitolul concepte noi se afla cel mai mare centru de sanatate si fitness din Romania, al brandului World Class, care va include o piscina indoor semi-olimpica. De asemenea, Cinema City va extinde cinematograful din Iulius Mall, ajungand la 12 sali, si va implementa, pentru prima oara in afara Bucurestiului, conceptul de VIP cinema, cu cina si film all-inclusive.

Oferta bogata este completata cu numeroase cafenele, precum: Manufaktura The Coffee Shop Restaurant, Tucano Coffee, C HOUSE CAFE MILANO si TED’S COFFEE. De asemenea, Iulius Town va include o varietate de restaurante amenajate tematic, cu diverse specificuri culinare: libanez, mediteranean, grecesc, romanesc, sarbesc si mexican.

Iulius Town este primul proiect mixt realizat in vestul tarii, o investitie in valoare de peste 220 milioane de euro a companiilor IULIUS si Atterbury Europe.

Proiectul mixt va fi realizat in doua faze, iar prima sa etapa, care va fi inaugurata pe 30 august, va include: 120.000 mp de retail, 450 de magazine, un pol regional de business cu 100.000 mp de spatii de birouri clasa A, trei sali de evenimente ultramoderne, restaurante si cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii, un tunel auto si peste 4.000 de locuri de parcare.