Gama cuprinde 13 produse proaspete din carne provenita de la pui crescuti la sol si hraniti exclusiv cu furaje naturale in ferme romanesti.

„Ducem mai departe implicarea de a sustine un stil de viata sanatos prin marcile noastre proprii. Produsele din gama „Bun de Tot” asigura un nivel ridicat de control si calitate prin procesul de crestere a pasarilor din surse sigure, in ferme locale si ne permit sa pastram un pret accesibil pentru o categorie de carne de baza in alimentatia de zi cu zi. Continuam astfel sa investim in producatorii locali si sa oferim clientilor produse sigure pentru o alimentatie sanatoasa,” afirma Mircea Moga, CEO Mega Image.

Categoria de produse din carne are un rol strategic in contextul tendintelor actuale de alimentatie si un stil de viata echilibrat. La baza lansarii noului brand au stat nevoia de control asupra calitatii produselor si asigurarea unor standarde inalte de siguranta si prospetime in cadrul unei clase de produse de baza, foarte importante pentru un stil de viata sanatos.

Segmentul de produse ambalate din carne proaspata de pui reprezinta categoria cu cea mai mare pondere in vanzarile nete si un profit per unitate de vanzare ce depaseste performanta produselor din carne de porc. De asemenea, consumul de carne pe piata de retail din Romania are un procent ridicat, carnea de pui fiind lider pe acest segment.

Fondat in 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 706 de magazine in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste, Timisoara, Bacau, Iasi si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Romanesti.

Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer international ce opereaza in prezent pe trei continente.