7 Noiembrie 2019

20 la puterea 20, proiectul Metropolitan Life, continua sa faca cunoscute povestile tinerilor romani



Proiectul editorial „20 la puterea 20”, lansat de Metropolitan Life cu ocazia aniversarii a 20 de ani pe piata din Romania, continua in urmatoarea perioada si cauta povestile tinerilor care vor sa inspire prin realizarile si pasiunile lor.

La aniversarea a doua decenii in Romania, Metropolitan Life si echipa Biz au lansat campania „20 la puterea 20”, ce isi propune sa aduca in prim plan povestile tinerilor romani care, ghidati de pasiunile lor, au atins performante remarcabile.

Proiectul continua cu scopul de a aduce in atentia unui public mai larg noi tineri care inspira, cu istorii reprezentative pentru aceasta generatie.

Se cauta povesti

„Pregatim o noua editie a campaniei 20 la puterea 20 despre tinerii reprezentativi ai acestei generatii. Vrem sa-i cunoastem si sa ii facem cunoscuti”, a declarat Lelia Mancas, Head of Marketing and Communication Metropolitan Life.

Metropolitan Life indeamna tinerii care actioneaza pentru a aduce o schimbare in societate sa se inscrie in proiectul editorial „20 la puterea 20” pentru a-si face cunoscute povestile. Participantul trebuie sa transmita catre Metropolitan Life un mesaj privat de pe contul personal de Facebook, care sa contina povestea realizarii sale, precizand domeniul de activitate, rezultatele obtinute in cariera sau proiectul sau, varsta si o fotografie.

20 de povesti care continua

Proiectul „20 la puterea 20” spune povestea celor care au inventat lucruri nemaivazute, au cucerit cele mai importante scene ale lumii si au castigat medalii in toate colturile lumii.

„Povestile lor sunt impresionante, pasiunile lor sunt un catalizator pentru toate realizarile lor si speram sa le ofere si altor romani inspiratie, incredere si curaj pentru a-si urma calea asa cum vor ei, in control si liberi”, a declarat Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.

In prima etapa a proiectului am adus in atentia publicului realizarile a doi romani tineri, care prin creativitatea si talentul lor au ajuns la un nivel la care performantele lor sunt notabile.

Primul tanar despre care am scris pe Wall-Street.ro si-a descoperit pasiunea pentru muzica la doar trei ani. Ionut Diaconu studiaza in prezent pianul la Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti si in ultima perioada a obtinut mai multe premii la concursuri din Spania. De curand s-a intors din Portugalia, unde a studiat un an cu o bursa Erasmus. Visul lui Ionut este sa ajunga pe unele dintre cele mai mari scene ale lumii, precum Royal Albert din Londra sau Carnegie din New York. Drumul pana acolo este lung, dar el se ambitioneaza si lucreaza pentru a-si indeplini planul.

In cadrul proiectului editorial, cititorii au aflat si despre Nicolaie Prodromou, un pictor a carui creativitate trece de panzele din atelier si ajunge in cinematografie. El isi doreste sa infiinteze un studio de animatie si film contemporan si sa regizeze urmatoarea mare distopie.

In cei 20 de ani de prezenta Romania, Metropolitan Life a despagubit peste 50.000 de cazuri, iar despagubirile acordate s-au ridicat la peste 50 de milioane de dolari. In acelasi timp, in cele doua decenii, sumele alocate pentru campanii de responsabilitate sociala se ridica la aproximativ doua milioane de dolari, concentrandu-ne pe grupurile defavorizate si incluziune sociala, precum si pe zona de educatie financiara.



Citeste si