Black Friday 2019 la Watchshop, magazin de ceasuri, incepe in seara zilei de joi, 14 noiembrie si va tine pana duminica seara, 17 noiembrie. WatchShop va oferi o multitudine de oferte, unele schimbandu-se chiar de mai multe ori in aceeasi zi. Vor fi reduceri pana la 99%, printre care si ceasuri la 1 leu.

In 2018, WatchShop a avut vanzari de peste 400.000 lei in perioada Black Friday. In 2019, compania estimeaza vanzari cu circa 10% - 15% mai mult comparativ cu anul precedent.

“Pe durata Black Friday, reducerile se schimba, uneori chiar de mai multe ori in aceeasi zi. Oferta este insa limitata pe stocul disponibil. De aceea, recomandam clientilor sa isi aleaga preferintele la produse din timp, sa isi creeze wishlist-uri, pentru a fi pregatiti inca din seara zilei de joi pentru a achizitiona cat mai rapid ceasurile dorite”, spune Dragos Diaconu, CEO Watch Shop.

Black Friday 2019 la Watchshop: ceasuri la 1 leu

WatchShop va avea aceleasi reduceri atat online, cat si offline, in cele doua magazine din Bucuresti. In aceasta perioada vor fi reduceri la toate brandurile din oferta WatchShop, peste 100 in acest moment. Printre brandurile de ceasuri originale prezente pe site-ul WatchShop.ro se afla: Garmin, Tissot, Casio, precum si branduri aduse in exclusivitate in Romania: Ingersoll, Accurist, Sekonda si William S.

La Black Friday 2018, cel mai vandut a fost modelul Garmin Instinct. Pentru anul acesta, reprezentantii magazinului de ceasuri estimeaza ca unul din modelele brandului Sekonda va fi cel mai cautat si cumparat.

“De Black Friday, oamenii au un comportament diferit fata de restul anului. Clientii cumpara mai ales in prima parte a zilei. Am observat ca multi clienti se logheaza la 12 noaptea sau la 7 dimineata. De asemenea, unii clienti se hotarasc sa comande chiar inainte de pranz, in jurul orei 12:00 - 13:00. De Black Friday, valoarea medie a cosului de cumparaturi este 500 de lei. Cu alte cuvinte, cu 10% peste cosul de cumparaturi mediu anual. Astfel, observam ca de Black Friday oamenii cumpara ceasuri mai scumpe datorita reducerilor majore pe care le avem in aceasta perioada”, sustine Dragos Diaconu, CEO Watch Shop.

Black Friday 2019 la Watchshop: 100 de branduri

In perioada Black Friday, majoritatea comenzilor au loc online (peste 90%). In jur de 12% din clienti prefera sa vina sa isi ridice personal comanda din showroom.

De Black Friday, predomina segmentul de audienta masculina - reprezentand 60% din numarul de comenzi, ca in restul anului.

Citeste si:
Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro
Black Friday 2019 la evoMAG:...

In aceasta perioada, oamenii pot cumpara ceasurile preferate, pentru care au asteptat si pe care le-au adaugat la wishlist-ul lor personal. De asemenea, clientii pot cumpara ceasuri si pentru a le oferi cadou persoanelor dragi, intrucat incepe deja perioada cadourilor.

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 18.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate in exclusivitate. WatchShop.ro ofera si service in garantie, dar si servicii post-garantie, iar perioada de retur a produselor este de 365 de zile de la achizitie, cea mai extinsa de pe piata. WatchShop.ro are si prezenta off-line prin intemediul celor doua magazine fizice in AFI Cotroceni, etaj 1 la scarile rulante de la patinoar si in Banu Manta nr 60, vis-a-vis de Primaria Sectorului 1. In 2019, WatchShop a castigat atat premiul 1 la categoria sa, cat si magazinul Experienced al anului la GPeC, gala premiilor industriei de e-commerce din Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat au cumparat ungurii si bulgarii din Romania de Black Friday