Lantul de cafenele „Coffee 2 Go” a lansat blendul propriu de cafea spre vanzare destinat segmentului office si are in plan sa lanseze si variante pentru consumul casnic.

„Coffee 2 Go” foloseste acelasi blend de cafea in toate locatiile, iar la solicitarea consumatorilor a creat si varianta pentru segmentul office, disponibila in varianta de 1 kilogram, urmand ca la inceputul lui 2020 sa existe si varianta de 200 grame, atat pentru blendul propriu, cat si pentru cateva origini destinata, in special, consumului casnic.

„Blendul propriu de cafea, spre deosebire de cafeaua "single origin", este un mix de trei origini, 100% Arabica, atent selectionate pentru a se potrivi atat echipamentelor din dotare, cat si pentru a oferi consumatorilor o experienta unica. Prajirea medium-light pastreaza gustul usor amar al cafelei, impletindu-l insa cu aciditatea medie a originilor selectionate,” a spus Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.

Periodic, in meniul Francizei „Coffee 2 Go” sunt introduse noi produse specifice perioadei sau pentru a mentine curiozitatea consumatorilor, astfel incat sa descopere noi bauturi, dar si pentru a atrage consumatori cu preferinte deosebite. Bauturile create pentru sezonul rece sunt bauturile cu lapte de migdale sau lapte de soia – Matcha Latte, un energizant natural fara a contine cofeina; Almond Fantasy Latte - dedicat celor care prefera o bautura pe baza de cafea, dar in care gustul de migdale este preponderent; Ciocolata Calda Vegana care devine din ce in ce mai cautata in sezonul rece.

O alta bautura ce va fi introdusa in meniul „Coffee 2 Go” este Bullet Proof Coffee, dupa reteta inventata de un autor american, pasionat de un stil de viata sanatos. Acest tip de bautura este preparata pe baza de cafea, dar cu un adaos de grasimi sanatoase, fiind preferata de consumatorii care urmeaza o dieta keto.

Citeste si:
Cum au fost facuti papucii tai Gucci? Transparenta ca serviciu al...
Cum au fost facuti papucii...

„Bauturile cu lapte Alpro sunt dedicate consumatorilor care fie aleg in mod general o alimentatie vegana, fie in aceasta perioada tin post. Desigur, aceste produse vor fi consumate si de cei care aleg laptele vegetal ca o alternativa mai sanatoasa, mai gustoasa,” a spus Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.

Pana in prezent, lantul de cafenele „Coffee 2 Go” a deschis 40 de locatii la nivel national, anul acesta semnand contracte in orase precum Targoviste, Alba Iulia, Craiova, Timisoara, Buzau si Sibiu, estimand o cifra de afaceri globala de 1,5 mil. euro pentru 2019.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
De la cafea la cereale. S-a deschis un al doilea Cereal Bar in Bucuresti
Setari Cookie-uri