Franciza Coffee 2 Go estimeaza pentru anul 2020 deschiderea a 15 cafenele in regim de franciza in mai multe orase si vrea sa se extinda in afara tarii, estimand o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro.

Pana in prezent au fost deschise 43 de cafenele sub brandul Coffee 2 Go, dintre care 10 cafenele in 2019 care au contribuit la depasirea cifrei de afaceri globala estimata pentru 2019, respectiv 1,5 milioane de euro. Pentru 2020, fondatorii estimeaza o crestere cu 15%, aproximativ 1,7 milioane de euro la nivelul intregului grup si extinderea cu 15 cafenele in regim de franciza.

Pentru 2020, fondatorii mizeaza pe extinderea lantului de francize in afara tarii, cat si pe o posibila schimbare de acordare a francizelor, care va simplifica modul de francizare din punctul de vedere al francizatului.

„In decursul anilor am primit cereri de franciza din diferite tari, care nu s-au concretizat momentan pentru ca suntem in proces de analiza a pietelor, a comportamentului si preferintelor consumatorului de acolo. Mai mult, ne dorim un partener care sa preia o Master Franciza, nu o franciza simpla. Pana la finalul acestui an concretizam primii pasi spre extinderea in afara tarii”, a spus Vlad Timaru, cofondator Coffee 2 Go.

Retail jobs

In 2019, franciza si-a diversificat gama de produse, lansand 12 bauturi calde si reci, un Meniu Secret cu 6 bauturi calde pentru consumatorii fideli, cat si lansarea spre vanzare a blendului propriu de cafea. Anul trecut, Coffee 2 Go a lansat un nou concept de cafenea pentru cladirile de birouri, prima fiind realizata in colaborare cu LEROY MERLIN.

Coffee 2 Go este lantul de cafenele in regim de franciza lansat in 2013 de catre Vlad Timaru, Iuliana Timaru si Mircea Radulescu sub forma a doua concepte de cafenele – „Kiosk” care este sub forma unui pahar supradimensionat de cafea si „Inside” care se remarca printr-un design de interior.

Sursa foto: Coffee 2 Go

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri