Vlad Timaru, Iuliana Timaru si Mircea Radulescu, fondatori ai conceptului Coffee 2 Go, cu 15 coffee spot-uri cu vanzare asistata, deschid doua cafenele in zona centrala a Bucurestiului, dupa o investitie de 20.000 de euro.

Cele doua locatii Coffee 2 Go - Inside au o suprafata de 20 mp, iar investia pentru amenajarea fiecarei cafenele s-a ridicat la 10.000 euro. Lucrarile de amenajare au durat aproximativ o luna/ cafenea si au inclus renovarea, decorarea, mobilarea si utilarea completa a locatiilor.

Primele doua cafenele Coffee 2 Go-Inside sunt in administrare proprie, urmand ca anul viitor sa inceapa procesul de francizare, prin deschiderea de noi locatii in regim de franciza.

10 francize pana la finalul lui 2017

Compania estimeaza ca va deschide pana la sfarsitul anului viitor alte 10 locatii Coffee 2 Go –Inside in regim de franciza, in diferite orase ale Romaniei. Investitia initiala pentru deschiderea unei francize Coffee 2 Go – Inside este de aproximativ 10.000 de euro, din care 5500 pentru dotari si echipamente, iar 4500 fiind cheltuieli cu amenajarea locatiei, chiria initiala, racordarea la utilitati, autorizarile, etc. Investitia din partea francizatilor poate fi mai mica de 10.000 de euro, in functie de costurile materialelor de amenajare practicate in orasele in care se vor deschide cafenele in regim de franciza.

Citeste si:
TED'S Coffee deschide trei cafenele noi în septembrie
TED'S Coffee deschide trei...

Ideea Coffee 2 Go a aparut in 2007, de la nevoia unuia dintre fondatori de a gasi o cafea buna, la filtru, mare si la un pret decent, iar in 2013 cei trei tineri au deschis primul kiosk de cafea. Citeste Povestea Coffee 2 Go: cum s-a transformat rutina zilnica a cafelei intr-un business de succes.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri