Farmec dezvolta in continuare segmentul de e-commerce si inregistreaza o crestere accelerata a veniturilor generate de magazinul online. Astfel, in 2019, vanzarile online au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obtinute in anul precedent, iar pentru 2020, Farmec estimeaza o crestere de cel putin 25%.

„Numarul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstreaza preferinta consumatorilor romani de a face cumparaturi online. Suntem mereu atenti la nevoile si dorintele consumatorilor, motiv pentru care am inceput anul acesta implementarea a doua noi modalitati de livrare pentru comenzile online, care sa le ofere clientilor solutii eficiente si mai rapide, avand posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispozitie de companiile de curierat partenere”, a declarat Alina Spanu, Manager Vanzari Online Farmec.

Totodata, numarul tranzactiilor efectuate de pe telefonul mobil au crescut cu peste 60% in 2019, comparativ cu 2018. Aceasta crestere a determinat compania sa planifice o noua strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicatii mobile. In plus, platforma online va dispune de un nou format, cu functionalitati cat mai intuitive pentru consumatori.

Cat despre metoda de plata, din totalul comenzilor inregistrate in 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent in crestere fata de anul precedent.

Datorita noilor strategii de marketing digital in zona de e-commerce, Farmec estimeaza ca in anul 2020 numarul mediu lunar de vizitatori va creste cu 20% si, totodata, valoarea medie a cosului de cumparaturi va inregistra o crestere de circa 15%.

Citeste si:
Clientii Farmec pot recicla ambalajele produselor in patru magazine
Farmec lanseaza o campanie de...

In acest moment, valoarea medie a cosului de cumparaturi este de peste 150 de lei.

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc - ramane un brand emblema pentru Romania. Portofoliul companiei impresioneaza o lume intreaga prin produse moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

In ianuarie, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara, 20 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti, Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea, Sibiu si Ramnicu Valcea si 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciza, la Bacau si Pitesti.

Citeste si:
Cat au cumparat ungurii si bulgarii din Romania de Black Friday
Cat au cumparat ungurii si...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Farmec, crestere de 31% a vanzarilor online in T1
Setari Cookie-uri