Farmec, creștere cu 105% a vânzărilor generate de magazinul online față de anul trecut

Farmec a înregistrat o creștere cu peste 7% în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă a anului 2019. Cel care a performat cel mai bine este segmentul de e-commerce, care a raportat o creștere cu 105% a vânzărilor generate de magazinul online www.farmec.ro.

Evoluția business­-ului a fost susținută pe majoritatea canalelor de vânzare, dar cel care a performat cel mai bine este segmentul de e-commerce, care a raportat o creștere cu 105% a vânzărilor generate de magazinul online www.farmec.ro, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Numărul mediu lunar de vizitatori unici a depăşit 250.000 de persoane, majoritatea accesărilor fiind de pe telefonul mobil, în creștere cu 59% faţă de 2019.

La începutul pandemiei, în perioada martie - mai, traficul pe site s-a dublat. Valoarea medie a coșului de cumpărături s-a păstrat la nivelul de anul trecut.

Vezi și: Mircea Turdean, CEO Farmec: Dupa 30 de ani de democrație, România este încă instabilă, nesigură și imatură. Am încredere, însă, în noile generații

Citeste si:
Farmec începe producția a două noi produse igienizante pentru mâini
Farmec începe producția a...
Citeste si:
Cum te afecteaza coronavirusul, in functie de afectiunile de care...
Cum te afecteaza...

Ne-am adaptat liniile de producție, prioritizând dezinfectanții pentru mâini și suprafețe, produsele pentru curățenie și săpunurile antibacteriene, având în același timp o preocupare deosebită pentru siguranța angajaților și asigurarea serviciilor de calitate cu care ne-am obișnuit clienții. Toate aceste decizii se reflectă în creșterea înregistrată în primul semestru, în ciuda dificultăților și a multor necunoscute cu care ne-am confruntat cu toții

Mircea Turdean, Director General Farmec

În ceea ce privește modalitatea de plată, Farmec a înregistrat o creștere cu 100% a utilizării cardului ca instrument de plată. Astfel, plăţile cu cardul s-au dublat în primele 6 luni din 2020, 42% din totalul comenzilor înregistate fiind achitate cu cardul.

Categoria de produse pentru igiena locuinței, evoluție de aproximativ 17%

Totodată, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor, compania a dezvoltat un nou punct de lucru în București și a angajat personal la departamentul de vânzări online din Cluj-Napoca pentru a răspunde eficient volumului mare de comenzi.

Citeste si:
REPORTAJ | Coronavirusul și all inclusive-ul din Mamaia
FOTO-VIDEO REPORTAJ |...

Te poate interesa și: Idei de antreprenoriat: 10 francize în care poți investi, de la mâncare, la retail și bijuterii

În materie de produse vândute, în primul semestru al anului 2020, românii au optat mai mult pentru produse de necesitate zilnică, precum produsele de curățenie, dezinfectanți, săpunuri, dar și pentru produse de îngrijire, cele mai căutate fiind cremele de mâini și fiolele cu acid hialuronic. Categoria de produse pentru igiena locuinței a avut o evolutie de aproximativ 17%, comparativ cu rezultatele obținute în aceeași perioadă din 2019.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri