28 Februarie 2020

AB InBev, producătorul berii Corona, așteaptă o scădere de 10% a profitului în primul trimestru din cauza coronavirusului



AB InBev, producătorul berii Corona, Budweiser și Stella Artois, estimează un profit cu 10% mai mic pentru primul trimestru din acest an din cauza epidemiei de coronavirus.

Cel mai mare producător de bere din lume se așteaptă la venituri mai mici pe măsură ce cererea și consumul de bere în China au scăzut drastic, scrie cnbc.com.

Ahheuser-Busch InBev previzionează un declin de 10% al profitului după ce criza coronavirusului a afectat vânzările de anul nou chinezesc, atât in baruri și restaurante, cât și în retail.

Declinul din China, alături de performanțele slabe din piața braziliană, ar putea duce la o scădere cu 10% a EBITDA, potrivit AB InBev, care aștepta în 2020 o creștere a profitului între 2% și 5%.

Producătorul de bere, care vinde în China mai multă bere Budweiser decât în piața americană, spune că în primele 2 luni ale anului coronavirus a ras 285 milioane de dolari din veniturile sale.

Producătorul Corona este cea mai recentă companie de băuturi care avertizează că epidemia de coronavirus afectează afacerile.

De altfel, producătorul se confruntă și o criză de marketing în privința brandului Corona care se aseamăna cu denumirea noului virus care face ravagii la nivel global. Tot mai mulți internauți caută pe Google informații despre coronavirus și și îl asociază cu brandul de bere Corona.

În India, un număr foarte mare de locuitori au folosit în căutarea lor pe Google termenii “Corona beer virus” (Virusul bere Corona). Potrivit datelor Google trends, indienii confundă sau asociază virusul cu berea Corona.

Datele Google mai arată că situații similare s-au mai înregistrat în special în Australia, Canada și SUA, acolo unde mai multe persoane au vrut de asemenea să afle mai mult despre “virusul bere Corona”.



Citeste si