In anumite perioade ale anului, cadourile corporate sunt o necesitate - cadouri pentru un nou furnizor, cadouri trimise ca multumiri pentru un parteneriat, cadouri pentru angajati si manageri, iar lista continua. Debonaire a inteles cat de importante sunt cadourile corporate, cat de pretios este timpul oamenilor de afaceri, si cum poate transforma aceste nevoi intr-o afacere de succes.

I: Spuneti-ne cateva cuvinte despre proiectul debonaire.ro
R: La inceputul anului 2008 cand entuziasmul tineretii si dorinta de "altceva" ne-au indrumat pasii catre o noua etapa a vietii, crezand cu inversunare ca o banala pasiune pentru hand-made poate fi transferata in sfera corporate. In acea perioada experimentam diverse variante inedite de promovare a companiilor: lumanari cu gel in recipiente din sticla si obiecte personalizate, fabricate din sticla suflata manual. Cu timpul, fiecare noua comanda a reprezentat o provocare, cu atat mai mult cu cat, alaturi de obiectele create de noi, companiile au inceput sa ne solicite si inserarea altor produse: praline, produse de patiserie, o sticla de vin. Asadar, in sezonul de Craciun 2010, am produs primele 3.000 de cosuri cadou.

I: La ce ne putem astepta de la Debonaire pentru sarbatoarea de Paste?
R: Ca fiecare noua colectie DEBONAIRE, si colectia de cosuri cadou corporate pregatita pentru Sarbatorile Pascale din acest an continua nesfarsita poveste a gusturilor remarcabile, incarcate de traditie.
Noua colectie de cadouri business pentru Paste ofera alternative orginale si rafinate indiferent de buget si preferinte: cosuri cadou traditional romanesti, cadouri cu produse internationale, cadouri gourmet.

Retail jobs

I: Ce fel de produse contin cosurile cadou si de ce sunt speciale?
R: Experienta ne-a invatat, iar provocarile ne-au incurajat sa credem ca fiecare noua colectie de cosuri cadou este mai mult decat un business. Astfel, am inteles ca a crea cosuri cadou corporate reprezinta asumarea unei responsabilitati fata de fiecare client si totodata oglindirea profesionalismului nostru. Din respect pentru tot ceea ce defineste conceptul unui cadou corporate, colectiile DEBONAIRE ofera alternativa unui cadou cu produse pentru a caror calitate nu exista compromis, chiar si pentru un buget redus.

I: Ce planuri are Debonaire?
R: Cadouri corporate pe parcursul intregului an, nu neaparat in zona de gourmet.

I: Ce recomandari are Debonaire pentru clienti?
R: Eticheta cadourilor corporate este un aspect care ii preocupa pe tot mai multi antreprenori si manageri, intelegand importanta acestui mod de a-i recompensa pe cei care contribuie la succesul companiei lor. In acest context, Debonaire vine in sprijinul companiilor prin introducerea unor noi game de cosuri corporate. Caracterul inovativ vine tocmai din posibilitatea de a personaliza toate produsele componente ale cosurilor cadou, conform preferintelor clientilor.

Citeste si:
Companiile apelează la cadouri pentru a-i înveseli pe angajați
Companiile apelează la...

I: De ce ar trebui companiile sa aleaga Debonaire pentru cadouri corporate?

R: Prin intermediul produselor si serviciilor marca Debonaire, dorim sa oferim clientilor nostri calitate si valoare. Suntem constienti de faptul ca mediul de afaceri este caracterizat de dinamism, asa ca trebuie sa fim tot timpul pregatiti sa le oferim celor interesati de produsele si serviciile noastre motive sa ne aleaga. De fapt, ceea ce facem noi, la Debonaire, nu este sa urmam tendintele in materie de cadouri business, ci sa le stabilim.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri