JYSK creează un fond de urgenta de 150.000 de lei pentru spitalele care îngrijesc bolnavii de COVID-19 și au nevoie de plăpumi, perne sau lenjerii de pat

JYSK România, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă, va dona produse proprii spitalelor care tratează pacienți diagnosticați cu virusul COVID-19. Compania a creat un fond de urgență 150.000 de lei destinat spitalelor care au nevoie de produse precum plăpumi, perne sau lenjerii de pat.

„Este o situație cu care nimeni nu s-a mai întâlnit până acum și prin care nu am crezut niciodată că vom trece - nici companiile, nici cei care lucrează în sistemul de sănătate, nici autoritățile și nici noi, la nivel individual. Acum, mai mult decât niciodată, este important să ne unim forțele și să oferim fiecare o mână de ajutor pentru a depăși cu bine această perioadă. Am văzut ce se întâmplă în alte țări și știm că presiunea pe sistemul de sănătate va crește și că trebuie să avem spitale pregătite să preia și să trateze un număr din ce în ce mai mare de pacienți. Ne-am gândit cum poate ajuta compania noastră în acest caz și, după discuțiile avute cu câțiva doctori, am identificat o nevoie pe care noi o putem acoperi. Multe spitale vor avea nevoie de suplimentarea numărului de paturi, iar noi putem oferi perne, lenjerii de pat și plăpumi pentru paturile suplimentare. Avem nevoie de spitale, iar spitalele au nevoie de noi.”, a declarat Alex Bratu, country manager JYSK România și Bulgaria.

Compania face apel către managerii de spitale să contacteze JYSK dacă au nevoie de produse pentru paturi suplimentare sau alte produse care se găsesc în sortimentul retailerului. Puteți contacta compania JYSK pe adresa de mail rta@JYSK.com.

JYSK a donat deja produse pentru 85 de paturi suplimentare din cadrul Institutului Național de Boli Infecțioase Matei Balș din București.

Fondul de 150.000 de lei este destinat spitalelor care tratează pacienți diagnosticați cu virusul COVID-19.

Citeste si:
Un nou magazin JYSK se deschide în România
Un nou magazin JYSK se...

„Perioada aceasta este dificilă pentru noi toți, dar există și exemple de implicare în jurul nostru care ne dau speranță. Am văzut companii mari care au donat bani sau echipamente medicale, am văzut mici antreprenori sau ONG-uri care și-au oferit serviciile gratuit sau au donat produse, am văzut persoane care, singure, au reușit să facă rost de produse de strictă necesitate pentru spitale sau persoane care vor să ajute bătrânii. Dacă fiecare dintre noi face tot ce poate pentru ca această situație să se îmbunătățească, vom trece cu bine prin această perioadă. Invităm și alte companii să se gândească în ce fel se pot implica și cum pot ajuta spitalele și societatea. Fiecare dintre noi poate găsi o modalitate de a oferi ajutor”, a continuat Alex Bratu.

Pe 23 martie 2020, compania a închis temporar toate magazinele fizice din România, ca urmare a noilor decizii ale autorităților și pentru a reduce riscul de răspândire a virusului COVID-19.

JYSK este unul dintre retailerii de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Primul magazin JYSK a fost deschis în Danemarca în anul 1979. În prezent, JYSK desfășoară operațiuni în 52 de țări, are peste 23.000 de angajați și peste 2800 de magazine. JYSK este prezent în România din anul 2007 și are în prezent 85 de magazine în țară.

Citeste si:
Coronavirus:Coronavirus: Unde sunt cele mai multe cazuri raportate...
Coronavirus: Unde sunt cele...
Sursa foto: JYSK
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri