Mega Image susține sistemul medical printr-o donație de 1.160.000 de lei către Crucea Roșie Română pentru achiziția a 12 echipamente de ventilație medicală, în contextul extinderii COVID-19. Retailerul anunță că a redus prețurile la fructe și legume, produse de strictă necesitate alimentare de bază, produse de igienă și de curățenie.

Pentru a evita creșterea prețurilor la raft pentru produse care înregistrează creșteri pe întreg lanțul de producție și de distribuție, Mega Image investește în reducerea prețurilor la produse alimentare de bază și nealimentare, care au în această perioadă o cerere mult mai mare.

„Vom investi în reducerea prețurilor la raft indiferent de apariția unor eventuale creșteri ale costurilor de producție și de distribuție. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluția evenimentelor și vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne în siguranță și parte activă din comunitate,” a declarat Mircea Moga, CEO al Mega Image.

Donația de 1.160.000 de lei, echivalentul a 240.000 EUR, către Societatea Națională Crucea Roșie, va fi folosită pentru achiziția suplimentară de monitoare și ventilatoare medicale, precum și a altor echipamente medicale necesare.

Alocarea fondurilor și echipamentelor se va face de catre Crucea Rosie, în funcție de necesități, conform informațiilor oficiale furnizate de Ministerul Sănătății.

Crucea Roșie, ONG-ul desemnat de Ministerul Sănătății pentru achiziția de echipamente medicale, a lansat de curând campania națională de strângere de fonduri prin care face apel la populație pentru a susține spitalele cu echipamente, materiale de protecție, consumabile de unică folosință, cât și alimente și produse igienico-sanitare pentru persoanele vulnerabile.

Angajații de peste 65 de ani

Ca urmare a limitărilor recente în contextul COVID-19 pentru persoanele cu vârste de peste 65 de ani, pentru a preveni expunerea colegilor din echipă din această categorie, Mega Image adoptă măsuri suplimentare: toți angajații care au împlinit vârsta de 65 de ani vor putea intra în concediu de odihnă în perioada următoare, pentru a putea rămâne la domiciliu.

De asemenea, toate magazinele au programul adaptat noului context, sunt deschise între 08:00 – 21:00, iar echipele Mega Image s-au mobilizat pentru a asigura un flux prioritar dedicat persoanelor cu vârste de peste 65 de ani, în intervalul orar 11:00 – 13:00.

Măsuri pentru a evita creșterea prețurilor la raft pentru produse

Mega Image anunță că a redus prețurile la fructe și legume (peste 120 de produse din categorie), produse de strictă necesitate alimentare de bază (peste 100 de produse de strictă necesitate - ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, conserve de ton), produse de igienă și de curățenie (detergent, săpun, soluții de igienizare).

În continuare, echipa Mega Image va monitoriza atent prețurile practicate de furnizori la toate produsele și va depune toate eforturile pentru a reduce impactul asupra prețurilor la raft, impact care ar putea să apară ca urmare a creșterii costurilor materiilor prime sau a condițiilor și a măsurilor care au afectat lanțul de producție și de distribuție în această perioadă, pentru a putea oferi clienților prețuri accesibile la cumpărături”, se arată în comunicat.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 780 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Sursa foto: Mega Image România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri