Consorţiul german Bosch a dezvoltat un test rapid pentru a detecta noul coronavirus care, potrivit companiei, oferă rezultate în două ore şi jumătate după realizare şi care va fi pus la dispoziţie în aprilie.

În mod normal, pentru testele actuale pacienţii trebuie să aştepte între două şi trei zile pentru a afla rezultatul.

Noul test, care se realizează cu ajutorul unui aparat dezvoltat de companie, numit Vivalytic, ar urma lansat mai întâi pe piaţa germană, în aprilie, şi ulterior pe alte pieţe, scrie Agerpres.

"Cu testul rapid pentru COVID-19 vrem să ne aducem aportul la frânarea epidemiei. Prin acest test, persoanele contagiate ar putea fi identificate şi izolate mai rapid", a declarat preşedintele Bosch, Volkmar Denner.

Testul rapid poate diagnostica simultan zece agenţi patogeni şi respectă, potrivit Bosch, cerinţele Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS).

După ce sunt prelevate probele de la pacienţi, cartuşele care conţin agenţii reactivi necesari sunt introduse în aparatele Vivalytic, proiectate astfel încât pot fi manevrate de persoane fără o înaltă pregătire medicală.

Procedura este similară celei aplicate în SARS, care a avut o precizie de 95 la sută, potrivit directorului departamentului de soluţii medicale al Bosch, Marc Meier.

Cu acest aparat se pot realiza zece teste în decurs de 24 de ore, astfel încât cu 100 de aparate vor putea fi efectuate 1.000 de teste zilnic.

Lothar Wieler, preşedintele entităţii de referinţă în Germania pentru această criză, Robert Koch Institut (RKI), a avertizat recent că toate testele rapide pe care le cunoaşte erau deficitare şi a avertizat asupra riscului de a utiliza proceduri care să dea rezultate false.

Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri