După ce a oprit producția în această lună în aproape 100 de locații Bosch din lumea întreagă, compania se pregătește sistematic pentru o reluare treptată a ritmului producției. Pentru a contribui la controlul pandemiei, Bosch lansează pe piață testul rapid pentru Covid-19 și dispozitivul de analiză Vivalytic.

Bosch intenționează să producă mai mult de un milion de teste rapide în 2020 și să mărească producția la 3 milioane anul viitor.

Pe lângă testele de laborator existente, dispozitivul de analiză Vivalytic va fi folosit inițial în spitale și cabinetele medicilor, unde va fi utilizat în principal pentru a oferi protecție personalului medical, pentru care disponibilitatea rapidă a rezultatelor testelor, în mai puțin de două ore și jumătate, este esențială.

Testul rapid este deja livrat clienților europeni, cu eticheta „doar în scop de cercetare”, și poate fi utilizat în urma aprobării. Bosch preconizează că va avea o marcă CE pentru produs până la sfârșitul lunii mai. Un test și mai rapid, care poate detecta în mod fiabil cazurile de Covid-19 în mai puțin de 45 de minute, se află în etapele finale ale dezvoltării.

Bosch a început producția de măști

În prezent, 13 fabrici Bosch din nouă țări - de la Bari din Italia, la Bursa din Turcia, până la Anderson din SUA - au luat inițiativa și produc astfel de măști pentru cerințele locale. Compania înființează în momentul de față două linii de producție complet automate în locația sa din Stuttgart-Feuerbach, cu alte linii care vor urma atât în ​​locația sa Erbach din Germania, cât și în India și Mexic.

Retail jobs

Compania va putea produce peste 500.000 de măști pe zi. Măștile sunt destinate protecției angajaților Bosch de la fabricile din întreaga lume. Bosch produce 5.000 de litri de dezinfectant în fiecare săptămână în Germania și SUA pentru angajații săi din fabricile americane și europene.

Situația economiei globale în 2020: recesiune care afectează negativ perspectivele

Având în vedere pandemia de coronavirus, Bosch anticipează provocări considerabile pentru economia globală în anul financiar curent.

„Ne pregătim pentru o recesiune globală, care va avea, de asemenea, un impact considerabil asupra propriilor noastre performanțe în 2020”, a spus prof. Stefan Asenkerschbaumer, director financiar și vicepreședinte al consiliului de administrație Bosch.

Pe baza efectelor cunoscute până acum, Bosch preconizează în prezent ca producția auto să scadă cu cel puțin 20% în 2020. Compania se pregătește pentru o pierdere a veniturilor din vânzări de peste 10%.

Citeste si:
Braşov: Prefectul anunţă reintroducerea măştii de protecţie în...
Braşov: Prefectul anunţă...

În primul trimestru al acestui an, vânzările Grupului Bosch au scăzut cu 7,3 procente, ceea ce înseamnă că acestea sunt deja considerabil mai scăzute față de anul precedent. Doar în martie 2020, vânzările au scăzut cu 17 procente.

Tehnologia pentru sistemele de propulsie și încălzire: electrificarea portofoliului de produse

Bosch dorește să devină un lider de piață în domeniul electromobilității. În acest scop, compania va investi aproximativ 100 de milioane de euro în producția de sisteme de propulsie electrice la uzinele sale din Eisenach și Hildesheim. Electrificarea face, de asemenea, incursiuni în tehnologia pentru încălzire, de exemplu în modernizarea sistemelor de încălzire.

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2018, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 452 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,2 miliarde de euro.

Citeste si:
Un producător de dezinfectanți local primește 900.000 de euro de la...
Grande Gloria Production,...

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri