LifeBox donează 2 lei pentru fiecare meniu ComfortBox comandat către spitalele care luptă cu COVID-19

LifeBox, conceptul de healthy food delivery dedicat persoanelor care își doresc un stil de viață sănătos, a lansat meniul ComfortBox, care asigură două mese principale și o gustare pe zi, preparate în siguranță din ingrediente variate. Compania a anunțat că donează 2 lei pentru fiecare meniu ComfortBox comandat spitalelor care luptă cu COVID-19.

Meniul ComfortBox include prânz, gustare (supă) și cină și este disponibil pentru acasă, livrat în sistem contactless, în două variante: Vegetarian, pentru prețul de 33 lei și Optim, care conține și preparate din carne la mesele principale, pentru prețul de 39 lei. La cele două variante disponibile, clienții pot adăuga și o gustare dulce pentru 9 lei în plus sau o pâine artizanală cu maia și semințe pentru 5 lei.

Totodată, din prețul fiecărui meniu ComfortBox comandat, compania redirecționează 2 lei către Asociația Zi de Bine pentru strângerea de fonduri pentru spitale și personalul medical. Donațiile vor fi folosite în campania #ScutPentruSpitale pentru achiziționarea de echipamente medicale, echipamente de protecție, dezinfectanți, teste de diagnostic și alte resurse necesare cadrelor medicale în lupta cu COVID-19. De asemenea, clienții LifeBox pot face donații către asociație și prin butonul de donație disponibil în pagina de Checkout.

„Am lansat noul meniu ComfortBox pentru a oferi clienților care stau acasă beneficiul zilnic al unui confort culinar, fără grija întrebărilor precum sau , cu preparate sănătoase și variate, la un preț accesibil. Fiind un produs special adaptat pentru această situație dificilă, pe lângă meniul livrat în fiecare dimineață la ușa apartamentului, clienții contribuie direct la strângerea de fonduri pentru spitale și personalul medical prin campania #ScutPentruSpitale inițiată de Asociația “Zi de Bine”. Ne-am alăturat acestei cauze pentru a veni în sprijinul sistemului medical și al cadrelor medicale, cele mai expuse în prezent, ajutând acolo unde este cea mai mare nevoie de noi resurse pentru a opri această pandemie”, au declarat cofondatorii LifeBox.

Livrarea meniurilor se desfășoară exclusiv contactless

LifeBox anunță că a întrerupt pentru moment posibilitatea de plată a meniurilor în numerar, clientul având la dispoziție opțiunea de plată online pe site, iar livrarea se face contactless.

Citeste si:
LifeBox va dona 8.000 de meniuri în spitale, prin MagicHELP
LifeBox va dona 8.000 de...

”În această perioadă am luat toate măsurile necesare de igienizare și de prevenție împotriva răspândirii COVID-19, astfel încât să minimizăm riscul unei posibile contaminări, atât a angajaților cât și a clienților noștri. În ceea ce privește zona de producție (bucătăria), nu ne-am limitat doar la normele pe care ni le-au impus organele de control abilitate din domeniu, ci am triplat numărul dezinfectărilor pe suprafețele din acest spațiu. De asemenea, am suplimentat măsurile de protecție și de dezinfectare a tuturor zonelor de lucru, recepție marfă, mașini de transport și orice alt spațiu din incinta sediului nostru ce intră în contact cu angajații”, completează cofondatorii LifeBox

LifeBox oferă meniuri personalizate în funcție de stilul de viață al fiecărui utilizator și calibrate din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și nutriție. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 8 tipuri de meniuri pentru adulți și copii, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în București, Cluj și Oradea.

Sursa foto: LifeBox

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Lactalis închide două fabrici Dorna Lactate, în contextul pandemiei
Setari Cookie-uri