După încheierea Stării de Urgență, comenzile de meniuri pentru slăbit au crescut cu 50% lunar

Potrivit LifeBox, unul dintre liderii pieței de healthy food delivery din România, comenzile de meniuri cu conținut caloric scăzut au crescut semnificativ după încheierea Stării de Urgență, înregistrând o creștere medie lunară de peste 50% în intervalul iunie-august, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Din datele companiei, femeile comandă variantele de meniuri de 1.000 și 1.500 kcal în proporție de peste 60%, în timp ce bărbații aleg meniuri cu un număr mai mare de calorii, peste 1.500 Kcal, alegerea lor fiind determinată și de tipul de activitate zilnică.

Începând cu luna iunie, am observat o creștere importantă a cererilor pentru meniurile cu un conținut scăzut de calorii. Cei mai mulți dintre clienți, după perioada în care au fost nevoiți să stea în casă și au acumulat câteva kilograme în plus, își doresc să reintre în formă. Recomandarea noastră este ca procesul prin care vor să ajungă la greutatea ideală să fie unul sănătos. Astfel, începem cu un număr de calorii cu care organismul este obișnuit, după care scădem treptat numărul caloriilor și în acest mod obținem rezultatele dorite și de lungă durată.

cofondatorii LifeBox

Perioada indicată de timp a unui program nutrițional pentru scăderea în greutate în care clienții se axează pe meniurile hipocalorice durează în medie o lună de zile. Rezultatele înregistrate de aceștia diferă în funcție de ritmul și de stilul de viață ale fiecăruia.

Citeste si:
Românii vor cheltui în medie 250 lei pentru un meniu cu preparate...
STUDIU: Românii vor cheltui...

Donații de peste 26.500 lei

În perioada martie-mai 2020, LifeBox a redirecționat 2 lei din fiecare meniu ComfortBox comandat către Asociația „Zi de Bine” și alături de donațiile făcute de clienți prin butonul de donație disponibil în pagina de Checkout, s-a strâns în total suma de peste 26.500 lei, folosită pentru achiziționarea de echipamente medicale, de protecție și alte resurse necesare cadrelor medicale în lupta cu COVID-19.

Totodată, în luna martie, compania a lansat meniuri cu mai puține mese și cu un preț mai scăzut, cum a fost ComfortBox ce a inclus două mese și o gustare.

În ceea ce privește obiceiurile de consum observate de la debutul pandemiei, adresele de livrare ale clienților au migrat din zona de business în zona de rezidențial, a crescut numărul livrărilor în zonele limitrofe, iar cei mai mulți dintre aceștia au ales plata online cu cardul pentru meniurile comandate.

Citeste si:
Noi modificări legislative privind Kurzarbeit
Noi modificări legislative...

Pornind de la un comportament alimentar corect, LifeBox oferă meniuri personalizate în funcție de stilul de viață al fiecărui utilizator și calibrate corect din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la bază trei membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și nutriție. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi cinci tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la trei luni în București & Ilfov, Cluj & Florești și Oradea.

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri