Asociaţia Companiilor de Bunuri din România lansează campania de promovare "Făcut în ţara mea"

Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România (ACDBR) lansează conceptul "Făcut în ţara mea", prin care intenţionează să unească mediul de afaceri românesc și consumatorii sub acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia țării.

”Este important ca antreprenorii români să își asume rolul de vector al națiunii, consumatorii să aleagă românește, iar statul să gândească și să acționeze în contextul actual în interes național”, arată reprezentanţii ACDBR.

Cu ajutorul acestei inițiative, ACDBR dorește susținerea economiei României, a securității alimentare a cetățenilor, în solidaritate cu statul român, pentru a trece peste cea mai mare criză sanitară și economică, globală.

”Este vital ca toți românii să conștientizeze importanța consumului de produse și de servicii autohtone, necesitatea câștigării independenței economice a României și acordarea șansei companiilor românești de a rezista acum, de a-și menține angajații și de a trece cu toții cu bine peste această criză”, mai spune ACDBR.

Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România anticipează o competiție acerbă în interiorul Uniunii Europene, dar și pe plan mondial, în dorința naturală de a recupera economic, de a ocupa piețe și de a crește nivelul propriu de trai.

Citeste si:
COVID-19 | ACDBR solicită încadrarea distribuției de bunuri ca...
COVID-19 | Asociația de...

”Cu un ton precaut, însă profund ancorat în realitatea globală, venim în fața Statului și a românilor cu proiectul "Făcut în ţara mea" dorind ca România să conștientizeze faptul că există posibilitatea ca, după încheierea pandemiei, relansarea economică să nu fie imediată, ceea ce va genera o constantă presiune socio - economică asupra tuturor românilor. Noi, ACDBR, împreună cu voi, întreaga societate românească, ne dorim și credem cu tărie că putem face acest lucru să devină realitate! În acest sens, venim în fața dumneavoastră cu un proiect de viitor, cu un proiect ce își dorește cu toată ființa ca România să își atingă potențialul pe care îl are și să prospere, din nou”, susțin membrii asociației.

ACDBR invită toate asociațiile profesionale, patronale, ale producătorilor, sindicatele și reprezentanții autorităților publice locale și centrale să se alăture aceste inițiative deschise, cu dorința de a schimba din temelii felul în care românii se raportează la conceptul "Făcut în ţara mea".

Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România reprezintă “distribuția tradițională” a bunurilor de larg consum pe teritoriul României, în sistemul HoReCa și în piața magazinelor de proximitate/retaileri independenți.

Citeste si:
KLM Romania vizeaza o crestere cu 30% a numarului de pasageri catre...
KLM Romania vizeaza o...
Sursa foto: Pixabay
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri