„În total, activitatea noastră pro bono se ridică acum la aproximativ 3 milioane de lei (630.000 de euro), prin donații de produse și achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă pentru Suceava, prin Crucea Roșie”, a declarat James Simmons, managing director Unilever South Central Europe.

Măsurile luate de Unilever South Central Europe în România:

  • În România, Unilever a donat produse de igienă, curățenie, igienizare și alimente.
  • Unilever South Central Europe a donat pentru achiziționarea echipamentelor medicale necesare. Compania a donat produse de igienă și alimente persoanelor care au nevoie.
  • Prin inițiative lansate de Crucea Roșie și AjutorSpitale.ro, dar și individual, compania a făcut donații de produse, printre care Domestos, Dove, Dero, Delikat, Hellmann’s, Lipton și altele, în valoare estimată de peste 1,26 milioane de lei (peste 260.000 euro).
  • De asemenea, compania a donat peste 240.000 de lei (echivalentul a 50.000 euro) către Salvați Copiii, pentru a ajuta copiii și familiile care trăiesc în condiții grele.
  • Săptămâna trecută, compania a anunțat că s-a alăturat campaniei 1 cm de fapte - Împreună în Linia Întâi, prin Crucea Roșie Suceava, pentru achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă. Pentru această achiziție, Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu peste 1,5 milioane de lei (echivalentul a 320.000 de euro).

Unilever este prezent în România prin 3 fabrici și un sediu central în București, de unde coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.

Citeste si:
Unilever cumpără o unitate mobilă de terapie intensivă pentru Suceava
Unilever contribuie la...
Sursa foto: Unilever