Unilever a decis să își unească forțele prin Crucea Roșie Suceava cu campania „1 centimetru de fapte – cu toții în linia întâi”, inițiată de Ștefan Mandachi, pentru a lupta împotriva COVID-19, ajutând locuitorii din Suceava, regiunea cea mai afectată de pandemie din România. Suma donată de Unilever South Central Europe către Crucea Roșie Suceava va contribui la achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă dotată cu 12 paturi, iar împreună cu partenerii săi, la utilarea acestei unități cu tot ce este necesar pentru a o face funcțională. Pentru achiziția acestei unități mobile de terapie intensivă, Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu 320.000 de euro”, se arată într-un comunicat de presă.

Această unitate mobilă dotată cu 12 paturi de terapie intensivă poate fi folosită și mutată rapid oriunde este nevoie pe durata pandemiei, dar și ulterior în situații de calamități sau dezastre, și are ca scop creșterea capacității spitalelor și a sistemului medical în general, de îngrijire a pacienților la standarde înalte.

Trăim momente pe care le-am tratat mai mult ca pe un scenariu posibil și care, din nefericire, au devenit realitate. Sistemele medicale din întreaga lume sunt sub o presiune teribilă. E trist și îngrijorător să vezi impactul teribil pe care îl are coronavirusul asupra României, în general, și în mod special în zona Sucevei. Suntem în strânsă legătură cu autoritățile și societatea civilă în lupta împotriva acestei pandemii și căutăm soluții să sprijinim nevoile oamenilor,

Ionuţ Ilie, manager general al diviziei de înghețată din cadrul Unilever South Central Europe

Campania de strângere de fonduri „Cu Toții În Linia Întâi” inițiată de antreprenorul Ștefan Mandachi și filiala Crucea Roșie Suceava vinde simbolic prin intermediul platformei www.1cm.ro fiecare centimetru din metrul de autostradă construit în Suceava. Banii obținuți din donații sunt folosiți pentru achiziția de ventilatoare și de echipamente medicale necesare spitalului din municipiul Suceava sau altor spitale din județul Suceava, fiind regiunea cu cel mai mare număr de victime COVID-19.

Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 de miliarde de euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.

Sursa foto: Unilever